איך לבחור חברת קידום אתרים?

איך לבחור חברת קידום אתרים?

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 052-9095407

למרות מה שניתן לחשוב שתוכלו לחפש ולמצוא חברה לקידום אתרים ביום אחד בלבד. השאלה היא האם הייתם רוצים לבחור חברת קידום שתוביל אתכם קדימה, שתגרום לאתר שלכם להגיע לראש עמוד התוצאות של גוגל במהריות ובחיפזון? לא בטוח כלל. כמו שאתם משקיעים לא מעט זמן בחיפושים אחר אנשי המקצוע המובילים ביותר, כך עליכם להשקיע בבדיקה גם בנושא הזה.
בתהליך החיפוש שלכם סביר כי לצד החברות המומלצות תפגשו גם בנציגי ממלכת החאפרים: אותם אנשים שרכשו ידע בצורה שטחית ומכתירים עצמם כיום כמקדמי אתרים. עבודה לא מקצועית על האתר שלכם לא רק שלא תקדם אותו, אלא בעיקר יכולה לפגוע באתר ובתדמית שלכם כעסק. רגע לפני שאתם מפקידים את כרטיס הביקור הוירטואלי שלכם אצל חברת הקידום, כדאי שתדעו על פי אילו פרמטרים בוחרים אותה:

המחיר הוא לא רק מספר

כשמדברים על בחירת חברה לקידום אתרים – המחיר הוא שחקן מרכזי, ברוב המקרים.

תמיד אנחנו רוצים לקבל מידע על השירותים, על שנות הניסיון, על המוניטין ועל היקף העבודה של החברה, עוד הרבה לפני שיודעים מה המחיר שהיא מציעה.
אז ראשית, כדאי מאד לברר בתחילת שיחת ההיכרות את המחיר של חברה לקידום אתרים, זאת על מנת להבין האם המחיר המוצע לכם חופף לתקציב שהגדרתם לעצמכם.

חשוב שתדעו כי העלות שתציע לכם החברה משקפת לכם הרבה מעבר לעלות החודשית עבור השירות. ניתן לתחום את המחירים שיוצעו לכם לשלוש קבוצות עיקריות: חברת קידום אתרים שתציע לכם מחירים גבוהים מאד, חברה שתציע מחירים נמוכים מאד והחברה שתציע מחיר הוגן הנצמד לסטנדרט המקובל.

אז אם חשבתם שתקבלו יותר בעת שתשלמו יותר, דעו שלא כך הדבר. חברה לקידום בגוגל שתציע לכם מחירים גבוהים מאד עבור קידום האתר היא לא בדיוק החברה שתרצו לעבוד איתה. הסיבה? אמינות. חברה שמציעה מחירים גבוהים ללא כל הצדקה, היא חברה לא אמינה שמחפשת דרככם הכנסה נוחה. לא אחת תגלו כי אתם לעתים מדברים עם אנשי מכירות ולא עם מקדמי אתרים, ובדיוק מחברות אלו כדאי להתרחק.

בחירת חברה לקידום אתרים

מהצד השני: החברות המציעות מחירים נמוכים מאד. כידוע, אף איש מקצוע לא עובד בחינם, גם לא מקדמי האתרים. בעוד עורכי דין ורופאים זוכים לתקופת סטאז’ ארוכה ומשמעותית, מקדמי האתרים וחברות הקידום יוצאות אל ענף התעסוקה מיד לאחר ההכשרות הנדרשות. לכן, דעו כי בעת שחברות מציעות לכם מחירים נמוכים מאד הן כנראה חברות שמחפשות לעשות עליכם את הסטאז’. המחיר הנמוך לא באמת מטיב עמכם, והמחיר האמיתי שתצטרכו לשלם הוא חוסר ניסיון של החברה, חוסר ביטחון של המקדמים ואתר אינטרנט שלא מקודם אלא עומד במקום. במקרה הזה, לא כדאי להשאיר את הכסף בכיסים אלא להשקיע אותו עם חברה מקצועית.

המסקנה ברורה: חפשו אחר חברה אמינה שמציעה לכם את השידוך שבין מקצועיות חסרת פשרות ובין מחירים הוגנים. בעת שתבצעו השוואת מחירים עם כמה חברות קידום שונות, תוכלו להבין בעצמכם מה המחירים המומלצים לקידום האתר שלכם בגוגל. גם לתחום קידום האתרים ישנו מחירון מומלץ לשירותים – רק עם חברות המציעות את המחירים האלו כדאי לעבוד.

רק שלא יבטיחו לכם את המקום הראשון בגוגל

ברור כשמש כי אתם משקיעים באתר שלכם עם חברת קידום אתרים בכדי לטפס אל תוצאות החיפוש בעמודים הראשונים. יחד עם זאת, ישנם דברים שאפשר להבטיח לכם וישנם דברים שממש לא. כפי שמאמן הכושר האישי שלכם לא יבטיח לכם את המקום הראשון בטריאלתון, לא משנה כמה שגרת האימונים שלכם קדחתנית, כך מקדם האתרים והחברה שתעבדו מולה לא יכולה להבטיח לכם את המקום הראשון – גם למרות מאמצי הקידום האינטנסיבים. עבורכם, זו אמורה להיות אינדיקציה: חברה שמבטיחה לכם בביטחון מלא את המקום הראשון, היא החברה שממנה אתם צריכים להתרחק ולחפש חברה אחרת. מנגד, חברה שתשקף בפניכם את האמת על המקום הראשון ועל הקושי להגיע אליו – דווקא איתה אתם צריכים לעבוד.

שקוף שאתם מרוצים – כוחה של השקיפות מולכם

בעת בחירת חברה לקידום אתרים – שקיפות היא ערך עליון.

השקיפות מולכם אינה פריבילגיה שאתם צריכים לדרוש בה, אלא הזכות הבסיסית שלכם בתור הלקוח שמשלם לחברה המקדמת את האתר שלכם כסף. חברה לקידום בגוגל צריכה להתחייב מולכם לעבודה שקופה, תוך שאתם מקבלים פירוט מלא על הנעשה לטובת קידום האתר שלכם בכל חודש. תוכלו לעשות זאת בשיחת טלפון, שיחת וידאו או בפגישה במשרדה של החברה. הודות לשקיפות, אתם יכולים להבטיח כי אכן מתבצעת עבודה עבור קידום האתר שלכם, ואתם בעיקר יכולים להיות שקטים כי החברה שעובדת עבורכם לא מסתירה מכם דבר.

לא לוחצים ידיים בלי התחייבות לתוצאות?

אז מצד אחד אל תצפו להתחייבות על המקום הראשון בגוגל, אך בהחלט תצפו להתחייבות החברה לעשות עבורכם את כל הנדרש על מנת להבטיח שהאתר שלכם יקודם. כן חשוב לדעת כי מנוע החיפוש המוביל בעולם, גוגל, משנה את פניו חדשות לבקרים. המשמעות היא שלא ניתן לצפות תמיד את דפוסי התגובה שלו, מה שלעתים מביא לכך שהתוצאות מגיעות מאוחר יותר משתוכנן. על כן, כדאי לתאם ציפיות ולהגדיר מטרות הגיוניות לטווח הארוך, כאשר המטרה היא להבטיח שהחברה שמה לעצמה למטרה לקדם אתכם וכמה שיותר.

חפשו בעצמכם המלצות על החברה בגוגל

אחד הטיפים החמים ביותר שניתן לתת לכם בכל הקשור לבחירת החברה, הוא פשוט לחפש עליה מידע. מעבר לכך שהקלדת הביטויים הרלוונטים לחברות לקידום אתרים יכולה לשקף לכם באיזה מיקום החברה נמצאת בתוצאות החיפוש, הרי שתוכלו באמצעות פורומים שונים וקבוצות סגורות ברשתות החברתיות ללקט המלצות על החברה הספציפית שאיתה אתם רוצים לעבוד. לפני שאתם יוצאים לדרך, הבטיחו כי ישנם לקוחות מרוצים לחברה, שהיא עומדת בהתחייבות שלה בכל הקשור לעלות השירותים ולו”ז העבודה ושנציגי החברה זמינים ונכונים לעבוד בשיתוף פעולה.

אולי יעניין אותך גם:

איך מקדמים עסק?

האם אפשרי לעשות קידום אתרים עם התחייבות לתוצאות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

השיווק הדיגיטלי הפך להיות פופולרי במיוחד בשנים האחרונות. הסיבה לכך נעוצה בעיקר בשימוש הגבוה שכל אחד עושה ברשת האינטרנט בכל זמן נתון, כך שברגע שלעסק

קרא עוד »
קידום אתרי אוכל

קידום אתרי אוכל – דגשים חשובים

מאז ומתמיד אהבתם לבשל במטבח. למרות שכל הסובבים אתכם מנסים לשכנע אתכם ללכת לתוכניות ריאליטי ובישול בפורמטים השונים שיש כיום בטלוויזיה, אתם מסרבים כי מספק

קרא עוד »

קטגוריות

דילוג לתוכן