האם אפשרי לעשות קידום אתרים עם התחייבות לתוצאות?

קידום אתרים עם התחייבות לתוצאותכל בעל אתר יסכים עם כך שקידום אתרים חיוני וזאת על מנת שאתר האינטרנט של הלקוח יופיע במיקום אידיאלי, כמו למשל בדפים הראשונים של פלט תוצאות החיפוש של מנוע החיפוש של גוגל. אך איך אפשר לדעת אם מקדם האתר מבצע את עבודתו כהלכה אם באותה נשימה שהוא גובה את עלות תשלום שירות הקידום הוא גם מספר ללקוח שהוא יוכל להבחין בתוצאות של הקידום האורגני רק לאחר מספר חודשים? האם נתון זה נכון או האם מדובר על תרמית?

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 052-9095407

לא מזמן הגיע אליי לקוח שלאחר שסיים עם בנייה של חנות וירטואלית ורצה להתחיל לקדם את האתר שלו בגוגל. משיחה עם 3 חברות קידום שונות הוא שמע סיפורים שונים והבטחות שונות לחלוטין, ומכאן הבלבול הרב שיש לבעלי עסקים בתחום.

קידום אתרים

קידום אתרים – לא מדע מדויק!

הדבר הראשון אותו חשוב לדעת הוא שקידום אתרים הוא לא מדע מדויק ולכל מקדם אתרים יש את הטכניקה שלו לקידום ואת הספקולציות שלו לגבי קידום שעובד. לרוב מדובר בשירות שכולל כתיבת תכנים בתשלום, בניית קישורים, אופטימיזציה ועוד. אבל אין אף מקדם אתרים שמכיר את האלגוריתם של גוגל על כל מרכיביו ולכן רוב מקדמי האתרים לומדים מהקיים ומשערים כיצד ניתן לקדם את האתר של הלקוח באופן הטוב ביותר.

כמעט כל מה שצריך לדעת על קידום אתרים לשנת 2018 תמצאו במאמר המצוין הבא.

מסיבה זו לא ניתן להבטיח במאת האחוזים קידום אתרים עם התחייבות לתוצאה הטובה תוך פרק זמן ספציפי, אך בהחלט ניתן להבטיח קידום שיוביל לתוצאות טובות תוך מספר חודשים עד שנה.  כלומר, קידום שתוך פרק זמן מסוים יוביל את אתר האינטרנט שלכם (או דף מסויים בו) למיקום ריאלי ביחס לוותק של האתר.

התחייבות לתוצאות – סוגים שונים של התחייבויות

מקדם אתרים שידוע כבעל ניסיון ומוניטין מוצלח הוא מקדם אתרים שלא יהסס להבטיח ללקוחותיו תוצאות משביעות רצון, אך קרוב לוודאי שהוא לא יבטיח להם תוצאות ספציפיות על פי לוח זמנים מדוייק. כאשר מחליטים לשכור את שירותיו של מקדם אתרים, הנקודות החשובות עליהן יש להתעכב בכל הקשור אל הבטחות לתוצאות הן:

  • זמנים– הדבר הראשון אותו יש לברר אל מול המקדם הוא מהו פרק הזמן שיידרש עד שתוכלו לראות את התוצאות המבוקשות. באם הוא מבטיח תוצאות ראשונות תוך 4-6 חודשים ותוצאות משביעות רצון לאחר שנה, תוכלו לדעת שמדובר על מקדם אתרים מנוסה שמקדם את האתר באופן תקין. באם הוא מבטיח לכם תוצאה תוך חודש עד שלושה חודשים, צריכה להידלק נורה אדומה!
  • תחרות – חשוב לברר האם האתר שלכם או התחום אותו המקדם נדרש לקדם הוא תחום פופולארי (עם כמובן מילות מפתח פופולאריות עליהן יש תחרות). אם מדובר בתחום תחרותי למדי אי אפשר לדעת בוודאות מה תהיינה התזוזות מבחינת המיקום בתוצאות החיפוש ולכן ההתחייבות לתוצאות אינה ריאלית.
  • מקום ספציפי– יש מקדמי אתרים שמתחייבים על מקום ראשון עד שלישי בדף הראשון של פלט התוצאות של גוגל ותוך פרק זמן קצר..הדבר אינו ריאלי ולכן חשוב לבדוק אם המקדם פועל בשיטות שנחשבות כבעייתיות בעולם מקדמי האתרים או שפשוט להמשיך הלאה בחיפוש מקדם אתרים אמין.

בהצלחה!

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

השיווק הדיגיטלי הפך להיות פופולרי במיוחד בשנים האחרונות. הסיבה לכך נעוצה בעיקר בשימוש הגבוה שכל אחד עושה ברשת האינטרנט בכל זמן נתון, כך שברגע שלעסק

קרא עוד »
קידום אתרי אוכל

קידום אתרי אוכל – דגשים חשובים

מאז ומתמיד אהבתם לבשל במטבח. למרות שכל הסובבים אתכם מנסים לשכנע אתכם ללכת לתוכניות ריאליטי ובישול בפורמטים השונים שיש כיום בטלוויזיה, אתם מסרבים כי מספק

קרא עוד »

קטגוריות

דילוג לתוכן