פרסום בפייסבוק – 5 שלבים שכל עסק חייב ליישם בפייסבוק

עולם השיווק באינטנרט כל הזמן מתפתח ועסקים מחפשים את החשיפה בכל מקום אפשרי. אחת מאופציות השיווק העיקריות היא פרסום בפייסבוק, אשר מספקת לכל עסק במה מקצועית להציג את מרכולתו, שירותיו או מוצריו בצורה מקצועית, יצירתית ומעניינת.

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 052-9095407

במאמר זה אספר לכם כמה דברים שכל עסק חייב לדעת וליישם, על מנת להפיק מפייסבוק את המירב.

1. עמוד עסקי בפייסבוק – במה מקצועית לעסק.

פייסבוק מאפשרת לכל אחד לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק, בין אם יש לך חברה גדולה או בין אם יש לך משרד קטן / עסק ביתי. אז הקמתם עמוד עסקי בפייסבוק, הכולל קאבר יפה ומושך את העין, תיאור העסק והשירותים /המוצרים העיקריים שלו וסה”כ הוא  נראה טוב ומקצועי. אבל מה עכשיו? 

2. בדיקת מתחרים – היכן ואיך המתחרים שלכם מפרסמים?

על מנת להתחיל לפרסם בפייסבוק בצורה מקצועית, קודם כל רצוי שנכיר את המתחרים העיקריים שלנו בתחום / נישה שלנו. לכל תחום עיסוק יש את המתחרים שלו, בין אם הם מוכרים מוצרים כמו שלנו או מספקים שירותים כמו שלנו.

על מנת לדעת מה מצב המתחרים שלנו, ניכנס לעמוד העסקי שלנו בפייסבוק, נעבור לרובריקה של “נתוני שימוש”. בתחתית הדף מופיעה כותרת של “דפים לצפייה”, שם פייסבוק מאפשרת לנו להוסיף עמודים לפייסבוק אשר דומים במהותם לעסק שלנו. כך נוכל לדעת אילו פוסטים הם מפרסמים וכל כמה זמן ולעקוב אחריהם. ניתן לראות בדוגמה:



דבר נוסף שנרצה לעקוב אחריו הוא, האם המתחרים שלנו מפרסמים בפייסבוק עם מודעות ממומנות. עסק שמפרסם בפרסום ממומן נתפס יותר רציני מאשר עסק שמפרסם רק פוסטים בעמוד העסקי שלו באופן אורגני. אז איך נדע זאת?

ניכנס לעמוד העסקי של כל אחד מהמתחרים שלנו, נגלול למטה לכותרת בשם: “שקיפות הדף”, שם נוכל לקבל מידע על כל הפרסום שהעסק עושה בפייסבוק. ניתן לראות בדוגמה:

3. הזמנת עוקבים לעמוד העסקי שלנו

לפני שנתחיל לפרסם הרבה תוכן בעמוד העסקי, נזמין אליו עוקבים. מהסיבה הפשוטה שאין שני לרושם ראשוני. כלומר, לא נרצה שייכנסו לעמוד שלנו לקוחות פוטנציאליים ויראו שאין לעמוד עוקבים. ברגע שהם ייכנסו, הם יאבדו עניין ויעזבו.

ולכן, כבר בשלב שהעמוד שלנו מוכן ונראה מקצועי ומזמין נתחיל להזמין אליו חברים. תחילה נזמין מעגל ראשון של חברים מהפרופיל הפרטי שלנו כדי שיגדילו לנו את כמות העוקבים.

לאחר מכן, נזמין כל מי שנראה לנו רלוונטי מהחברים של החברים שלנו. ובמקביל, נזמין כל מי שנחשף לתוכן המקצועי שלנו ומגיב לנו על פרסום בקבוצות על פוסטים שיצרנו.

4. פרסום בפייסבוק לקהל היעד הרלוונטי


אז יש לנו מספר דפים עסקיים של מתחרים לעקוב אחריהם ואנחנו יודעים איך הם מפרסמים ומה התוכן שהם מפרסמים ללקוחות מהתחום שלנו. בנוסף, יש לנו מספר עוקבים לעמוד שמראה על עמוד עסקי מעניין, ששווה לעקוב אחריו. מה עכשיו?

עכשיו אנחנו צריכים להתחיל לפרסם לקהל היעד שלנו, ישנן 2 דרכים להגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלנו:

  1. פרסום אורגני – יצירת תוכן חשוב לקהל היעד הרלוונטי בקבוצות תוכן הקשורות לתחום העיסוק שלנו.

בשלב זה אנחנו חייבים להיות מאוד אקטיביים ולפרסם לפחות 2-3 פוסטים בשבוע בעמוד העסקי, וכמובן לחשוף את הפוסטים הללו לקבוצות תוכן רלוונטיות. בנוסף לכך, חשוב שנהיה גם פעילים מאוד ונגיב לפוסטים של אנשים ששואלים שאלות או מבקשים עזרה עם נושאים מסויימים הקשורים לשירותים שלנו. ברגע שנעזור לאחרים עם פתרונות ומתן ערך מוסף מהמומחיות שלנו, נקבל עוד מימד רציני של חשיפה לעסק.

דבר נוסף שלא הרבה יודעים, פייסבוק זה גוף עסקי וכמו כל עסק שמכבד את עצמו הם רוצים תשלום עבור השירות שלהם. לכן פייסבוק לא נותנים חשיפה גדולה לפוסטים של עמודים עסקיים (מאחר והם רוצים שעסקים יפרסמו בתשלום). לכן, חשוב מאוד לפרסם את הפוסט של העמוד העסקי שלכם גם בפרופיל הפרטי וכך לזכות בחשיפה גדולה יותר.

  1. פרסום ממומן – פרסום לקהל היעד שלנו במערכת הפרסום של פייסבוק וטרגוט ופילוח קהלים ע”פ העדפות התוכן שלהם.

פרסום ממומן בפייסבוק מאפשר לעסקים להגיע לחשיפה גדולה מאוד והכל בהתאם למטרת הקמפיין אותו אנו מקימים. פייסבוק מאפשרת לנו להגיע לכל מיני סוגים של קהלים: קהל שביקר באתר שלנו, קהל שצפה בסרטון תדמית, קהל שמעורב בעמוד העסקי שלנו, קהל שמתעניין בתכנים שלנו ועוד.

חשוב לציין, שם המשחק בפרסום ממומן בפייסבוק זה פילוח קהלים. כלומר, עליכם לבדוק איך כל קהל מגיב בנפרד ולא לערבב קהלים יחד, כך תדעו איזה קהל הכי ממיר ולמי כדאי להמשיך לפרסם ולמי אפשר להפסיק, ועל ידי כך למטב את המודעות לקהלים הללו.

5. מהירות התגובה, סיפוק הביקושים, שירות ותמיכה

מזל טוב! יש לכם עמוד עסקי מקצועי מלא עוקבים ותוכן, עכשיו כדאי שתהיו מוכנים לעמוד בכמות הפניות. כאשר לקוח פוטנציאלי פונה אליכם לעמוד העסקי או כותב לכם תגובה לפוסט שפרסמתם, אתם חייבים להיות מהירים ולהגיב לו בהקדם. מאחר ויש חלק חשוב באלגוריתם של פייסבוק שהשעה הראשונה לפרסום הפוסט או תגובה על הפוסט הוא מגדיל את החשיפה לו באופן אורגני.

מלבד זאת, עסק שמכבד את עצמו חייב להיות מוכן לספק את כל הביקושים, כלומר להיות מוכן לענות לכל הפניות בזמן, ולא להשאיר לקוחות פוטנציאליים בלי תשובה לשאלתם / בעיותיהם עם השירות / המוצר. גם לחברות הכי גדולות יש אפשרות לפנות אליהן לקבל שירות ותמיכה בכל הקשור לשירותים / המוצרים שלהם. זה חלק בלתי נפרד מלהיות עסק מקצועי, מצליח ונגיש ללקוחות שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי

ככל שעובר הזמן, בעלי עסקים ונותני שירות מתחילים יותר ויותר לעבור לאינטרנט ולחפש דרכים חדשות ויצירתיות להשיג לקוחות משלמים רבים יותר. שיווק בפייסבוק מדבר אליך?

קרא עוד »
שיווק במדיה החברתית

שיווק במדיה החברתית

רשת האינטרנט מהווה כיום את הכלי החזק ביותר עבור פרסום ושיווק עסקים. כל בעל עסק חייב להבין כי קהל יעד פוטנציאלי גדול מאוד של העסק

קרא עוד »
פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט

כל בעל עסק יודע שעל מנת שהעסק שלו יהיה מוכר ורווחי, עליו לשווק ולפרסם את העסק שלו בצורה הטובה ביותר. בעוד שבעבר הפלטפורמות הרלוונטיות עבור

קרא עוד »

קטגוריות

דילוג לתוכן