7 יתרונות של פרסום ממומן בפייסבוק

מה הסיפור שלך? שימוש חכם בסטוריז בפרסום בפייסבוק

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 052-9095407

את סיפורו של רמי, צעיר חדור מוטיבציה מרמת גן, מכירים היטב אנשי תעשיית השמחות והאירועים בישראל. לפני זמן לא רב הקים רמי עסק קטן ואטרקטיבי בתחום האטרקציות לאירועים. האמרה לפיה “כל ההתחלות קשות” הייתה נכונה לגבי העסק שלו, שלא הצליח להתרומם בחודשי חייו הראשונים.

רמי ניסה לפעול באפיקים שונים – פרסום בעיתונות, בניית אתר אינטרנט מרשים, בניית מחירון אטרקטיבי ועוד, אך קצב ההזמנות נותר נמוך. עד שיום אחד גילה הבחור החרוץ את נפלאות הפרסום הממומן בפייסבוק, וכל השאר היסטוריה. הטלפון החל לצלצל בלי הפסקה, שיעור ההזמנות האמיר במאות אחוזים והעסק הפך לסיפור הצלחה של ממש. מהו, בכלל, פרסום ממומן בפייסבוק ? כיצד הוא פועל? מהם היתרונות שלו על פני פרסומים אחרים? הישארו וגלו.

הפרסום הממומן

אז למען הסדר הטוב, נבהיר תחילה שהפרסומים הממומנים בפייסבוק הן אותן מודעות פרסום המופיעות בצד מסך התפריט בזמן גלישתכם ברשת החברתית. באופן המשתמע משמם, פרסומים אלו כרוכים בתשלום של בעל החברה או העסק. מדובר, אפוא, בגרסה דומה לפרסומים הממומנים של גוגל, המופיעים בראשי דפי החיפוש ופועלים בדרך דומה. האם כדאי לכם, בעלי העסקים, להשתמש בפלטפורמה הממומנת של הרשת החברתית המצליחה בעולם? ובכן, לשיטה זו יתרונות רבים. בשורה התחתונה, עבור מרבית העסקים שעושים זאת בצורה חכמה, לאחר בדיקות עומק, ולא כלאחר יד, השיטה עובדת. בואו נעבור יחד על יתרונות הפרסום הממומן בפייסבוק, ותוכלו להגיע למסקנה האם זו הדרך הנכונה עבורכם.

ההצלחה, העלויות והדיוק

היתרון הראשון טמון בהצלחה חסרת התקדים של הרשת החברתית בראשותו של מארק צוקרברג. מיליארדי אנשים ברחבי העולם ומיליוני אנשים בישראל גולשים על בסיס יומי בפייסבוק, וזאת עובדה. לא משנה באיזו דרך פרסומית אחרת תבחרו, לעולם לא תגיעו לפלטפורמה עם פוטנציאל חשיפה כה גדול. זאת ועוד, המגמה כלפי מעלה לא מפסיקה לעולם ובכל שנה מספר הגולשים רק הולך ועולה. בשורה התחתונה – החשיפה הפוטנציאלית היא אדירה. כיום, בעלי עסקים רבים בוחרים באופציית שיווק בפייסבוק על מנת לקדם את עסקיהם.

היתרון השני של פרסום ממומן בפייסבוק הוא העלויות הנמוכות של פרסום שכזה. תוכלו לפרסם במשך שבועות ארוכים בפייסבוק במחיר נמוך פי כמה מ-10 שניות טלוויזיוניות, מודעה בגודל אינץ’ וחצי בעיתונות או באנר קופץ באתר מרכזי. בשל העובדה שמדובר בשיטת פרסום יחסית חדשה, המחירים (בניגוד למרבית עולם הפרסום) עדיין שפויים, כך שכולם – עסקים קטנים וגדולים כאחד, יכולים להצטרף לחגיגה. זאת ועוד, מחיר הפרסום תלוי במחיר ההצלחה (התשלום הוא עבור כניסות גולשים למודעה שלכם), כך שאם, תאורטית, אף אדם לא ‘הקליק’ עליכם, לא תשלמו.

היתרון השלישי הוא היכולת להגיע לקהל יעד מדויק באמצעות בדיקות נכונות ובסיוע הטכנולוגיה של פייסבוק. תוכלו לדעת בדיוק מתי הגולשים שלכם נמצאים ברשת החברתית, לכמה זמן, מה הם נוטים לחפש, האם הם מתייחסים למודעות המימון, מה מניע אותם לרכישה וכו’. לדוגמה: בעלי צימר? תוכלו לדעת מי מהגולשים בדיוק מחפש סוף שבוע רומנטי בצפון.

יתרון רביעי, הקשור לקודמו, הוא היכולת לפרסם בהתאם למאפיינים של הגולשים שלכם. האם הם מחפשים בעיקר מחיר זול? הדגישו הטבות ומבצעים. האם מה שחשוב להם זה דווקא זמן משלוח קצר? מעולה! עכשיו אתם יודעים מה לפרסם. והרשימה עוד ארוכה…

עם אצבע על הדופק, עם אהדה מהגולשים ועם בולטות בשטח

ממשיכים ליתרון מספר חמש – היכולת לדעת און ליין, בכל רגע נתון, האם המודעה שלכם נוחלת הצלחה מסחררת או כישלון מהדהד (ובהתאם לכך – לשנות בהתאם לצורך). מדובר ביתרון משמעותי המאפשר דינאמיות פרסומית גבוהה, המהווה אבן ראשה בדרך לפרסום מוצלח.

עוברים ליתרון השישי, והוא קשור ליחס והדעה הרווחת של הגולש הישראלי על הפרסום הממומן בפייסבוק. מחקרים שנעשו גילו שבניגוד לפרסום הממומן בגוגל ומנועי החיפוש האחרים, אשר מזוהה בעיניי רבים כלא אמין, ומרבית הגולשים נוטים ‘לדלג’ עליו היישר לתוצאות הלא ממומנות, הרי שהיחס כלפי הפרסום בפייסבוק שונה. אולי בגלל שהוא חדש יחסית, אולי בזכות העובדה שהוא פחות מרכזי ו’מפריע’ לעיניו של הגולש. בשורה התחתונה, הוא לא מפריע לגולשים וכך נמנעת התנגדות בסיסית איתה קשה להתמודד.

ונסיים בשטח הפרסום הקטן יותר בפייסבוק (לעומת גוגל, למשל), אשר גורם לכך שהפרסום שלכם לא ‘טובע’ בין עשרות פרסומים אחרים, ונחשב בולט באופן יחסי. אתם עדיין כאן? דאגו עוד היום להפיץ את בשורת העסק שלכם באמצעות הרשת החברתית המצליחה בעולם. פרסום ממומן בפייסבוק – כדי שכולם יידעו מי אתם. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

ביטוח לאופנוע

כמה עולה ביטוח לאופנוע

ביטוח לאופנוע הוא יקר יותר מאשר ביטוח לרכב או כלי נסיעה אחר. בגלל הסיכוי הגבוה של נהגי אופנועים לתאונות, הם נדרשים לשלם הרבה יותר על

קרא עוד »

קידום אורגני לאתרי וורדפרס

קידום אתרים הייתה, עדיין וכנראה גם תמשיך להיות טכניקת הפרסום המובילה בעולם השיווק הדיגיטלי בשנים הקרובות. מנוע החיפוש של גוגל רק הולך ומשתכלל והתחום שמושקעים

קרא עוד »

קטגוריות

דילוג לתוכן