פלטפורמות לבניית חנויות וירטואליות שווה להכיר

פעם אם הייתם רוצים להקים חנות וירטואלית בארץ היו לכם מעט מאוד אפשרויות, בעיקר כמה פלטפורמות בקוד סגור, שגם לא נראו משהו ולא בדיוק עשו חלק ללקוחות לקנות. היום לעומת זאת יש מבחר גדול מאוד של פלטפורמות לבניית חנויות וירטואליות שתומכות בעברית באופן מלא (או כמעט מלא) וגם נראות מצוין. יחד עם זאת, לכל פלטפורמה יש את הייחוד שלה ולכן לא כולן מתאימות בהכרח לאותם הצרכים.
פלטפורמה לקניות באינטרנט

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 052-9095407

הנה כמה פלטפורמות ששווה להכיר:

מג’נטו

מג’נטו היא ללא ספק מערכת מצוינת שיכולה לעבוד באופן טוב מאוד עם חנויות מכל הגדלים והמינים. החיסרון העיקרי שלה נעוץ בכך שהיא מסחרית למחצה: גרסת הקוד הפתוח היא חינמית, אך דורשת ידע נרחב מהמתכנת והמעצב וגם שרת חזק. הגרסה המסחרית פועלת בענן ולכן צריך להתעסק הרבה פחות עם התשתית, אך היא עולה לא פחות מ-2000$ לחודש לגרסה הבסיסית! לכן, היא לא ממש רלוונטית לרוב המכריע של העסקים הקטנים.

מבחינת התאמה לקידום אתרים, מג’נטו הרבה יותר ידידותית מפעם. לעידן בן אור יש מדריך מצוין שמסביר איך לבצע אופטימיזציה טכנית למערכת.

קיימת גם וורסיה מקומית של מג’נטו בשם KIVI במחירים שפויים יותר.

woocommerce

בשנים האחרונות ווקומרס הפכה למעשה למערכת הפופולארית ביותר לניהול חנויות וירטואליות. היתרון הגדול שלה הוא שהיא יכולה לפעול כתוסף לוורדפרס ולא דורשת הקמה של אתר נפרד. המערכת עצמה חינמית לחלוטין וההשקעה המרכזית היא בתבנית. יתרון נוסף הוא שהיא תומכת בעברית באופן מלא

לעומת מג’נטו, היא מותאמת פחות לחנויות גדולות ועשויה לגזול לא מעט משאבים מן השרת  ככל שהחנות גדלה. גם התחזוקה עצמה לא תמיד פשוטה, במיוחד עם כל העדכונים השונים והתוספים הפנימיים שלה.

קניות באינטרנט

שופיפי

שופיפי היא מערכת בקוד סגור שצברה פופולאריות הודות למחירים הנוחים שלה (החל מ-30$ לחנות בסיסית) והממשק הידידותי. היא כוללת תמיכה בכל סוגי התשלומים וגם מערכת למניעת הונאות.

הבעיה העקרונית עם שופיפי היא התאמה לא מושלמת לעברית, מה שיכול ליצור בעיות של יישור או פיסוק. מצד שני, בחנויות וירטואליות אין בדרך כלל יותר מדי טקסט.

קונימבו

המערכת הישראלית שעד לא מזמן היתה הטובה ביותר שאתם יכולים לבחור בה. היתרון המרכזי של קונימבו הוא לא רק בכך שמדובר בשרות מקומי, אלא גם בכך שמדובר בפתרון “הכול כלול” שבו אתם מקבלים בחבילה אחת גם את העיצוב וגם את הפיתוח לפי הדרישות הספציפיות שלכם, כאשר האתר נמצא על השרתים של החברה. מבחינת קידום אתרים, המערכת מציעה הגדרות אוטומטיות לתגי המטה בהתאם לתוכן של העמוד.

אם יש חיסרון למערכת, הוא דווקא קשור למספר העצום של התכונות שלה, מה שהופך את תקופת הלימוד וההסתגלות לקצת יותר ארוכה מבדרך כלל. אתם יכולים גם להוסיף מודלים נוספים לפי בחירתכם.

WIX

אין הרבה מה להרחיב על WIX, מדובר על מערכת “עשה זאת בעצמך” הפופולארית ביותר בעולם וכיום היא גם תומכת באופן מלא בעברית. הקידום בעזרתה יכול להיות מאתגר, אבל הסטיגמה שאי אפשר לקדם אתרי WIX היא כבר מזמן לא נכונה.

המערכת לבניית חנות וירטואלית בתוך Wix היא מובנית וזמינה אפילו בחשבונות החינמיים. עם זאת, פתרונות הסליקה הם מצומצמים יותר, ולכן אתם עשויים בסופו של דבר למצוא את עצמכם עם עמלה גבוהה יחסית שתצמצם את הרווחים.

בכל מקרה, אם אתם מחליטים ללכת על Wix, שימו לב שיש הרבה חברות ואפילו פרילנסרים שמציעים לכם בניית אתר בסיסי שהיה לוקח לכם בסך הכול כמה שעות לבנות בעצמכם.

CashCow

Cashcow היא עוד מערכת כחול לבן ששווה לבדוק. בחברה מבטיחים מהירות גבוהה מאוד, מה שיכול להיות קריטי במובייל. ההקמה של האתר היא מהירה מאוד, כך שאם אתם לא מחפשים תבנית מאוד ספציפית או מראה סופר ייחודי, היא יכולה להתאים לכם.

e-shop

e-shop היא המערכת הוותיקה ביותר להקמת חנות וירטואלית בעברית ולמעשה היוותה את הסנונית הראשונה בתחום. האתרים הישנים של החברה אמנם לא נראו משהו (בלשון המעטה) וסבלו ממראה מרובע משהו, אבל היום המערכת שלה עברה מתיחת פנים רצינית ובהחלט אפשר לעצב בעזרתה אתרים יפים.

הדגש של אי-שופ הוא על כלים שיווקיים, בין היתר אפשר להוסיף לחנות קופונים, מוצרים מומלצים באופן אוטומטי, התראות על ירידה ושינוי במחירים. גם מבחינת אפשרות לטרנזקציות ומערכות לניהול חשבונות, יש לאי-שופ תמיכה בכל הכלים המקומיים כגון טרנזילה ו-Inovice4u.

האתר של אי-שופ לא מאוד מפורט, ולכן רצוי להיכנס לגלריה ולבקר באתרים עצמם.

betterlabs

מהירות טעינת אתר בבטרלבס betterlabs

אחת החברות הצעירות והמבטיחות יותר בתחום היא חברת Betterlabs. החברה מציעה בניית חנות וירטואלית ממוקדת ביצועים, מה שאומר שאם אתם מתכוונים לבנות חנות וירטואלית בתחום תחרותי, או שאתם רוצים את הטכנולוגיה החדשנית והאיכותית ביותר אתם יכולים ללכת על הפתרון של בטרלבס.

בדומה לקונימבו, אתם מקבלים פתרון בו הכל כלול מראש, אך הייתרון הוא בקוד הפתוח שלהם. בטרלבס מתחייבים גם לביצועים טובים יותר בגוגל, שליטה מלאה על האתר, התאמה של ניהול האתר והתחייבות למהירות טעינה של פחות משניה(!)

לבטרלבס לקוחות כמו מיטב דש וגופים מהגדולים בארץ וסטארטאפים מהמובילים בעולם כמו foldimate.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

השיווק הדיגיטלי הפך להיות פופולרי במיוחד בשנים האחרונות. הסיבה לכך נעוצה בעיקר בשימוש הגבוה שכל אחד עושה ברשת האינטרנט בכל זמן נתון, כך שברגע שלעסק

קרא עוד »
קידום אתרי אוכל

קידום אתרי אוכל – דגשים חשובים

מאז ומתמיד אהבתם לבשל במטבח. למרות שכל הסובבים אתכם מנסים לשכנע אתכם ללכת לתוכניות ריאליטי ובישול בפורמטים השונים שיש כיום בטלוויזיה, אתם מסרבים כי מספק

קרא עוד »

קטגוריות

דילוג לתוכן