פרסום בפייסבוק – למי זה מתאים?

מאז שפייסבוק הוקמה לראשונה נראה כי אדם לא יכול להעביר את היום שלו מבלי להיכנס ולגלול את הפיד. אם פייסבוק בתחילת דרכה הגדירה את עצמה בתור פלטפורמה חברתית, הרי נכון להיום היא גוזרת קופון מאוד גדול על ידי הכניסה של שחקנים עסקיים אל המקום הזה שבו כל הלקוחות שלהם נמצאים.

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 052-9095407

יש כאלה אשר פתחו דף פייסבוק עסקי אך ורק על מנת שיהיה אחד כזה שבו הם יכולים להיות זמינים עבור הלקוחות שלהם עם עדכונים ושיחות במסנג’ר העסקי, ויש חברות שפתחו דף עסקי על מנת למנף את העסק עוד הלאה ולהביא לגדילה של מעגל הלקוחות שאותן מכירים.

כשמדברים על פרסום בפייסבוק, החידושים שמציעה פייסבוק מפעם לפעם הם בעלי חשיבות רבה עבור המשווקים, ולכן חשוב להבין עבור מי הפרסום רלבנטי ואיך כל השינויים שנעשים הופכים למהלכים שיווקיים פחות או יותר כדאיים.

פרסום בפייסבוק - למי זה מתאים?

פתוח לשימוש הקהל הרחב

כאשר מפרסמים בפייסבוק צריכים להבין כי מי שלא נמצא בפייסבוק הוא אדם שאינו נחשף אל כל המאמץ השיווקי. לעומת זאת, עדיין ישנה כמות עצומה של מיליוני אנשים אשר מידי יום נכנסים אל הרשת החברתית פייסבוק על מנת להתעדכן מה קורה בעולמם של כל אחד מן החברים שהעלה שם פוסט בפיד, לצד חשיפה אל כל מיני הצעות שיווקיות שיכולות להיות מעניינות, או שלא. כל אחד יכול לפתוח פרופיל פרטי או עסקי בפייסבוק, ומשם והלאה להתקדם לפי ראות עיניו במערכת שהיא בסך הכל חופשית.

לפעמים עדיף לפרסם בגוגל

לא כל לקוח עסקי הוא כזה אשר מתאים לו לבצע פעילות שיווקית דווקא בפייסבוק, לא משנה עד כמה היא נהדרת ופופולארית בקרב של עסקים בארץ ובעולם. למה? כי ישנם עסקים שלהם זה הרבה יותר רלבנטי להשיק קמפיין שיווקי שמפרסם אותם בגוגל, וזאת על מנת לקבל אפקטיביות הרבה יותר גבוהה מכל שקל אשר מושקע שם. ההבדל נובע מהעובדה כי פייסבוק היא רשת חברתית בשורה התחתונה, לעומת מנוע החיפוש גוגל שאליו נכנסים כולם והכל, החל מדפי אינטרנט של עמותות ועד לדפי אינטרנט של חנויות.

מוכנים לבצע את ההשקעה

בעת בה רוצים ליישם פרסום בפייסבוק צריכים להבין כי די בקלות יכולים להגיע אל עלות של מאות ואלפים מידי חודש. כך גם עבור סוגים שונים של בתי עסק אשר רוצים לפרסם בגוגל שבו יש רמה גבוהה של תחרות בענפים מסוימים. בכל מקרה צריכים להיות בעלי יכולת כספית לממן את הקמפיין השיווקי, כאשר יהיה הבדל די גדול בין מה שמוכן להשקיע עסק שנמצא בשלבי הקמה ראשונים לבין מה שיכולה להשקיע חברה אשר קיימת כבר עשור והיא מותג מוכר בפני רבים. אנשי שיווק מיומנים יכולים להביא את הביצועים הכי טובים ואפילו ליצור פוסט שהוא ויראלי שרק עושה טוב לעסקים.

מגיעים ללקוחות ספציפיים

כאשר רוצים להגיע ללקוח ספציפי, יכולים לעשות זאת על ידי פילוח נכון של הקהל עם אמצעים אשר קיימים לכל משווק שפתח לעצמו דף עסקי לקמפיין שיווקי. ישנה אפשרות להחליט אלו גילאים יכולים להיות רלבנטיים, למשל, אם הקמפיין רלבנטי יותר לגילאים צעירים או אפילו לבני הגיל השלישי. לאחר מכן יכולים להמשיך עוד ועוד אל עבר תחומי עניין ממוקדים, רק ראוי להיזהר ממיקוד יתר אשר מצמצם יתר על המידה את הלקוחות שעבורם הפרסום הזה בהחלט יכול להיות מעניין ורלבנטי. יש כאלה שפשוט יוצרים קבוצה, ושם הם מפרסמים את כל מה שתמיד יהיה רלבנטי לרוב המכריע של החברים.

אולי יעניין אותך גם:

שיווק ממוקד בפייסבוק – איך למצוא את קהל היעד שלכם בפייסבוק?

מהם הדגשים החשובים ביותר לשיווק אפקטיבי בפייסבוק?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

השיווק הדיגיטלי הפך להיות פופולרי במיוחד בשנים האחרונות. הסיבה לכך נעוצה בעיקר בשימוש הגבוה שכל אחד עושה ברשת האינטרנט בכל זמן נתון, כך שברגע שלעסק

קרא עוד »
קידום אתרי אוכל

קידום אתרי אוכל – דגשים חשובים

מאז ומתמיד אהבתם לבשל במטבח. למרות שכל הסובבים אתכם מנסים לשכנע אתכם ללכת לתוכניות ריאליטי ובישול בפורמטים השונים שיש כיום בטלוויזיה, אתם מסרבים כי מספק

קרא עוד »

קטגוריות

דילוג לתוכן