טיפים ליצירת מודעות מושכות בפייסבוק

היום כמעט כל בעלי העסקים מבינים את כוחו של הפייסבוק. הרשת החברתית הגדולה בעולם כבשה את כולם – צעירים ומבוגרים כאחד יוצרים משתמשים בפייסבוק וגולשים בה להנאתם. הם צופים בסרטונים של גורים חמודים, מתעדכנים בנעשה בקרב חבריהם ובין לבין נחשפים גם למודעות פרסומיות המסייעות להם לקבל החלטות לגבי שירות מסוים. אם גם אתם מעוניינים לנצל את פלטפורמת הפייסבוק לפרסום, חשוב להבין כיצד כותבים מודעות מושכות.

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 052-9095407

טיפים מצלחים ליצירת מודעות מושכות בפייסבוק

מעוניינים למשוך את הקהל באמצעות כמה מילים? ובכן, זה לא בלתי אפשרי ותותחי פייסבוק משתמשים בכמה טכניקות ליצירת מודעות מושכות. אלה כמה טיפים שיהפכו את המודעה שלכם לאשת מכירות ממולחת:

התאימו את ההודעה לקהל היעד – זה אמנם נשמע טריוויאלי, אבל אם אתם רוצים למשוך את תשומת לבו של הגולש, עליכם לכתוב לו את מה שהוא רוצה לקרוא. כך, מודעה לבני נוער יכולה להיות שונה מאוד ממודעה המיועדת למבוגרים או לקהל מצומצם יוצר כמו נשים בהריון. באמצעות הפייסבוק ניתן ליצור גם טרגוט, כך שהמודעות יופיעו בעיקר הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
ליצור מודעה שקשה לסרב לה – אחת הדרכים ליצור הודעה מנצחת היא לשדר ללקוח שהוא זקוק למוצר או לשירות שלכם ולא יכול בלעדיו. לדוגמה, אם אתם בעלי מכללה המספקת קורסים בשוק ההון, אתם יכולים לנסח מודע בסגנון “נמאס לכם לעבוד מהבוקר ועד הערב מבלי לסגור את החודש? בואו ללמוד על דרכים חדשניות להרוויח כסף”. מודעה כזו נותנת לגולש להבין כי הוא זקוק לכסף, וגם מציעה לו פתרון בדמות קורס שיכשיר אותו להרוויח יותר. כמו כן, חשוב לשלב בתוך ההודעה קריאה לפעולה. כך תוכלו לעודד את הלקוח לפנות אליכם.
לצרף תמונה מושכת – סעיף זה אינו קשור לתוכן הטקסט, אלא דווקא לתמונה. חשוב לצרף תמונה מושכת אשר תיצור הזדהות בקרב הלקוח. אם נחזור לדוגמה של קורס שוק ההון, נראה כי נצטרך לצרף תמונה שתביע הזדהות. לדוגמה, תמונה של אדם היושב וסופר את מטבעות הכסף בביתו תיצור הזדהות פחותה יותר ממודעה של אדם שחוזר תשוש מהעבודה ומתבונן בחשבונות הרבים שעליו לשלם. כי בעוד התמונה הראשונה משדרת אשליה, הרי שהתמונה השנייה משדרת מציאות ובכך גם יוצרת הזדהות. כמובן, הדבר נכון גם לסרטונים, ולעתים סרטון שיווקי טוב ואיכותי של כמה דקות יכול להשפיע יותר מתמונה.

באופן כללי, ראינו שכדי למשוך את תשומת לבו של הגולש, חשוב לשים דגש על המוצרים שיכולים לתרום לו כלקוח, ולא על הייחודיות שלכם. כך שגם אם תצהירו שאתם הכי טובים בשוק, הלקוח יחפש בסופו של דבר את מה שמתאים עבורו.

פעם בפנים ופעם בחוץ

למודעת פרסום בפייסבוק יכולות להיות מטרות שונות. לפעמים נרצה להשאיר את הגולשים בפייסבוק, ולעתים להוציא אותם לעמוד חיצוני. כך למשל, אם המטרה שלנו היא להגדיל את החשיפה והנוכחות בפייסבוק ולקבל כמה שיותר לייקים ושיתופים, נעדיף להשאיר את הגולש בפייסבוק. מנגד, אם אנו רוצים להפנות את הגולש לאתר חיצוני על מנת לאסוף לידים או לגרום לו לבצע פעולת רכישה, אנו נוציא לינק חיצוני מהאתר.

לא בטוחים? פנו למקצוענים

אם אתם חדשים בעולם הפרסום בכלל ובעולם הפייסבוק בפרט, מומלץ לפנות למומחים המבינים בתחום דוגמת המומחים של סטודיו אספקלריא. מקדמי אתרים השולטים בעולם הפייסבוק יכולים לסייע לכם לבנות את עמוד הפייסבוק העסקי שלכם ולעזור לכם לנסח מודעות טובות אשר לא יביישו אף קופירייטר. הסוד הוא למצוא את אנשי המקצוע המתאימים לכם, כך שאל תהססו לפנות לאמצעים דיגיטליים כמו פורומים ורשתות חברתיות, כמו גם לחברים טובים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

השיווק הדיגיטלי הפך להיות פופולרי במיוחד בשנים האחרונות. הסיבה לכך נעוצה בעיקר בשימוש הגבוה שכל אחד עושה ברשת האינטרנט בכל זמן נתון, כך שברגע שלעסק

קרא עוד »
קידום אתרי אוכל

קידום אתרי אוכל – דגשים חשובים

מאז ומתמיד אהבתם לבשל במטבח. למרות שכל הסובבים אתכם מנסים לשכנע אתכם ללכת לתוכניות ריאליטי ובישול בפורמטים השונים שיש כיום בטלוויזיה, אתם מסרבים כי מספק

קרא עוד »

קטגוריות

דילוג לתוכן