איך תשפר את השירות של החנות המקוונת שלך ותשיג יותר לקוחות לעסק?

החנות הוירטואלית שלך כבר באויר, היא מקודמת ויש בה טראפיק לא רע שעולה באופן תדיר. על פניו הכל נראה טוב, אבל אתה רוצה יותר. יותר מכירות, יותר הכנסות ויותר כסף, ועם היצע חנויות אינטרנטיות כל כך ענק, שמציע פחות או יותר את אותם המוצרים,, איך תוכל לבדל את עצמך מהמתחרים? איך תצליח להביא את הקונים אל החנות האינטרנטית שלך לפני שהם מגיעים לחנות של המתחרים שלך? איך תגרום להם למלא פרטי תשלום דווקא אצלך ולא אצל המתחרים?

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 052-9095407

לפני שאספר לך את הסוד, בוא נחדד את המצב בו אתה מצוי. דמיין שאתה חנות נעליים, וסביבך ממוקמות עוד 10 חנויות, שמוכרות בדיוק את אותן נעליים ואפילו במחירים דומים לשלך. מה תוכל לעשות כדי להביא יותר לקוחות לעסק שלך? אני ממש לא מדבר על הורדת מחירים, כי הרי המטרה שלך היא להרוויח. אם כן, מהן הדרכים בהן תגרום לחנות שלך שלך למקסם את הפוטנציאל שבה ולמשוך יותר קהל? הרוב טמון בשירות ללקוח, והיתר בחוויית הקנייה שלו (ועל חוויית המשתמש אספר לך במאמר הבא).

הפעם איגדתי את 10 השיטות, הדרכים והתוספים,  שעוזרים לי יותר מכל לשדרג את השירות בחנות המקוונת שלי, וכמובן, להביא יותר קונים פוטנציאליים.

1. מענה טלפוני אנושי- יש מישהו בבית!

ללקוחות שלך יכולות להיות שאלות והתלבטויות שונות. הם יכולים לתהות באשר לטיב המוצר ואיכותו, לזמני האספקה, לאופן התשלום ועוד. כל שאלה שאינה מקבלת מענה מהיר והולם יכולה לגרום ללקוח הפוטנציאלי לנטוש את הדף ולצאת מהחנות שלך בהינד עפעף. מענה טלפוני זמין מעניק ללקוח הן מענה להתלבטויותיו והן תחושת ביטחון, שיש מישהו שעומד מאחורי העסק המקוון שבו הוא שוקל לבצע רכישה. המענה הטלפוני נותן תחושה שההתנהלות נעשית מול בני אדם ולא מול מחשב או רובוט, ואף יוצרת אמון בינך לבין לקוחות החנות, ומגדילה באופן משמעותי את כמות המכירות. כמובן שבעת מענה לשאלות הלקוח ניתן לבצע מכירה טלפונית ולסגור עיסקה מיידית, אך לצורך העניין נחוץ מענה שירותי, מקצועי ומכירתי באופן שווה.

2. צ’אט זמין- כי אנחנו כאן בשביך!

בדומה למענה הטלפוני, מטרתו של צ’אט גם היא להעניק ללקוח מענה לשאלות, התלבטויות ולבטים. הצ’אט יוצר אפיק תקשורת נוסף עם הלקוח, ומאפשר לך לתת מענה גם מחוץ לשעות הפעילות של המענה הטלפוני. במידה ואין נציג זמין מעבר לשעות הפעילות, ניתן להתקין פיצ’ר, שמבקש מהמשתמש להשאיר פרטים על מנת שניתן יהיה לחזור אליו בהקדם, וכך לתת מענה אוטומטי. באפשרותך להגדיר את השאלות שתציג למשתמש כמו מהי סיבת הפנייה, מהם פרטיו ליצירת קשר, באיזה מוצר הוא מעוניין וכדו’.

3. המשלוח עלינו!

מרבית החנויות המקוונות מעניקות משלוחים ללא עלות נוספת לרכישות מגובה מסויים. קבע את הסכום, שמשתלם לך להוציא עבורו משלוח בחינם וידע את המשתמשים. הסכום לעיתים קרובות מפתה את הרוכשים לרכוש יותר על מנת לנצל את ההטבה, וכך גדל סכום הקנייה הממוצע בחנות הוירטואלית המצליחה שלך.

4. בחנות הוירטואלית שלנו אין לקוח לא מרוצה

קבע מדיניות בנוגע להחזרים עבור מוצרים פגומים, עיכובים במשלוח הסחורה וכדו’, וכך תעניק ללקוחותיך תחושת בטחון הן באשר למוצרים שאתה מוכר והן באשר ליושרך כספק. מומלץ לפרסם את מדיניות ההחזרים באתר על מנת להימנע מאי הבנות. המטרה היא לתת ללקוח את התחושה שהוא יקבל מענה הולם ותמיד יצא מרוצה.

5. קבלת גישה אישית ומאובטחת לחשבונך

קניות מקוונות נעשות בדרך כלל באמצעות כרטיסי אשראי, והמשתמשים ישמחו לדעת שפרטיותם נשמרת בכל אמצעי שנדרש. הענקת שם משתמש וסיסמה לרוכשים בחנות המקוונת שלך תעניק להם תחושת בטחון ואפשרות להיכנס אל אזור אישי בחנות, בו יוכלו לראות הזמנות קודמות, הזמנות קיימות ועוד.

6. סטטוס ההזמנה שלך מתעדכן ברגע זה!

מעקב אחר הזמנות יכול להיעשות גם הוא באזור האישי של מבצע הרכישה, שנרשם באתר, ויעניק לו אפשרות לדעת באיזה שלב נמצאת ההזמנה שלו בכל רגע נתון.

7. מוצרים שיכולים לעניין אותך

רימרקטינג והנגשת תוכן רלוונטי למשתמש חיונית יותר מאי פעם. אם מישהו רכש בעבר בגדי תינוקות דרך האתר שלך, סביר להניח שגם מוצרים נוספים כמו צעצועי התפתחות יעניינו אותו. לכן מומלץ להציע למשתמש מוצרים נוספים מקטיגוריות משיקות לאלו שעיין או צרך מהן בעבר על מנת להגדיל את היקף המכירות.

8. לקוח חוזר? קבל קופון ומגוון הטבות

בהנחה שלקוח שביצע רכישה היה מרוצה מהמוצר שרכש ומהשירות שקיבל, כדאי להציע לו קופונים והטבות לרכישות נוספות בעתיד על מנת להחזירו לחנות, לשמר אותו כלקוח מועדף ולהגדיל את רכישותיו.

9. המבצעים שלנו

קידום מוצרים כמו מעילי גשם לקראת החורף או סט כלים לקראת החגים בעזרת מבצעים אטרקטיביים יכול להביא תנועה נוספת לחנות המקוונת שלך עם יחסי המרה גבוהים.

10. תהליך רכישה מהיר- מינימום פרטים, מקסימום רווח!

הלקוחות שלך מעוניינים לבצע רכישה מהירה וקלילה. הענק להם חוויית קנייה שכזו על ידי השארת פרטים בסיסיים בלבד לצורך רכישה בטוחה, ובכך תימנע מנטישת משתמשים ברגע האמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

השיווק הדיגיטלי הפך להיות פופולרי במיוחד בשנים האחרונות. הסיבה לכך נעוצה בעיקר בשימוש הגבוה שכל אחד עושה ברשת האינטרנט בכל זמן נתון, כך שברגע שלעסק

קרא עוד »
קידום אתרי אוכל

קידום אתרי אוכל – דגשים חשובים

מאז ומתמיד אהבתם לבשל במטבח. למרות שכל הסובבים אתכם מנסים לשכנע אתכם ללכת לתוכניות ריאליטי ובישול בפורמטים השונים שיש כיום בטלוויזיה, אתם מסרבים כי מספק

קרא עוד »

קטגוריות

דילוג לתוכן