סוגי ומטרות הקמפיינים במערכת הפרסום המתקדמת של פייסבוק

מיליוני ישראלים פעילים ברשתות החברתיות השונות, ובעיקר בפייסבוק. זהו קהל יעד גדול וחשוב שהעסק שלך חייב להגיע אליו באמצעות מודעות פרסום אפקטיביות וממוקדות. מערכת הפרסום של פייסבוק נחשבת לחדשנית ולמתקדמת, היא מאפשרת לך להגיע לקהל יעד שמאפייניו ידועים מראש, לזכות בלידים איכותיים, לשפר משמעותית את יחס ההמרה, להניע את הגולשים לפעולה מסוימת וכמובן לקבל לייקים רבים, לשפר את מיתוג העסק ולמכור מוצרים שונים.

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 052-9095407

מערכת הפרסום של פייסבוק

פייסבוק היא הרשת החברתית הפופולרית ביותר בקרב ישראלים וברחבי העולם, מעל 4 מיליון ישראלים מחזיקים בפרופיל בפייסבוק, והפלטפורמה מאפשרת להם לשמור על קשר עם משפחה וחברים, לקרוא חדשות ותכנים מעניינים במגוון תחומים, לצפות בסרטונים, לשחק ועוד.

פייסבוק מחזיקה מאגר מידע גדול ומעמיק על המשתמשים השונים, ובאמצעות מערכת הפרסום שהרשת החברתית המובילה מציעה, גם אתה יכול לפרסם בקלות ובתקציב יחסית נמוך. פרסום בפייסבוק מאפשר לך להגיע לקהל יעד רלוונטי ולהביא לתנועה גבוהה של גולשים לאתר של העסק, לדף נחיתה ייעודי או לדף העסקי שלך בפייסבוק, לחזק את המיתוג, ליצור בידול ממתחרים וליהנות מגידול במכירות ובפניות לעסק שלך.

מערכת הפרסום של פייסבוק חדשנית ומציעה מגוון סוגי קמפיינים וכלים ייעודיים. אחד היתרונות הבולטים של פרסום בפייסבוק הוא האפשרות לפלח את מודעות הפרסום לקהל יעד ספציפי ברמה גבוהה. לכן, באפשרותך למקד את המודעות ולפרסם תכנים, מוצרים ו/או שירותים רק למי שזקוק לכך ומתעניין במוצרים שהעסק שלך מציע.  

פרסום בפייסבוק – סוגי קמפיינים

רגע לפני שאתה ממהר להתחיל בקמפיין בפייסבוק, עליך לגבש אסטרטגיה שיווקית, להגדיר את מטרות הקמפיין, להגדיר תקציב פרסום, לנסח טקסט קצר וקולע (בהתאם לסוג הקמפיין) ולבחור קריאייטיב מנצח. סוגי הקמפיינים האפשריים בפייסבוק הם רבים, העיקריים שבהם:

  • קמפיין Conversions – קמפיין המיועד להמרות באמצעות הטמעה של פיקסל בדף הנחיתה, זהו קמפיין יעיל במיוחד עבור העסק שלך, כל עוד תבצע אותו נכון, לכן מומלץ לפנות לחברה מקצועית המתמחה בשיווק דיגיטלי ובפרסום בפייסבוק.
  • קמפיין Trafic – קמפיין טראפיק נועד להפנות את קהל המטרה ליעדים חיצוניים או פנימיים, ובעיקר כדי להגביר משמעותית את התנועה לאתר או לדף נחיתה ייעודי.
  • קמפיין Lead Generation – קמפיין לידים מתאים לעסקים רבים, בעיקר בתחומי ייעוץ או מכירות. באמצעות הקמפיין ניתן לקבל לידים רבים כאשר המשתמשים בפייסבוק לא נדרשים לצאת מהפלטפורמה, לכן זהו קמפיין יעיל המאפשר לך לקבל לידים רבים, אך חלקם עשויים להתגלות כפחות איכותיים ורלוונטיים עבורך.
  • קמפיין Likes – כשמו כן הוא, זהו קמפיין המיועד לגידול במספר האוהדים של העמוד העסקי שלך, הקמפיין מאפשר לך להגדיל משמעותית את החשיפה לעמוד, אך יש קמפיינים מתקדמים ואיכותיים יותר.

קמפיין וידאו – זהו קמפיין איכותי המאפשר לך ליצור מעורבות גבוהה עם הגולשים, ולקדם היטב את העסק באמצעות חשיפה לסרטוני וידאו. זהו כלי שיווקי יעיל וחזק, קיימת אפשרות לשווק מחדש לקהל שצפה בסרטון (כל עוד הוא צפה לפחות ב-50% מהסרטון).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

השיווק הדיגיטלי הפך להיות פופולרי במיוחד בשנים האחרונות. הסיבה לכך נעוצה בעיקר בשימוש הגבוה שכל אחד עושה ברשת האינטרנט בכל זמן נתון, כך שברגע שלעסק

קרא עוד »
קידום אתרי אוכל

קידום אתרי אוכל – דגשים חשובים

מאז ומתמיד אהבתם לבשל במטבח. למרות שכל הסובבים אתכם מנסים לשכנע אתכם ללכת לתוכניות ריאליטי ובישול בפורמטים השונים שיש כיום בטלוויזיה, אתם מסרבים כי מספק

קרא עוד »

קטגוריות

דילוג לתוכן