10 טיפים לכתיבת מודעות ממירות בפייסבוק

איך עושים פרסום ממומן בפייסבוק – המדריך לכתיבת מודעות ממירות

במה תלויה הצלחת מודעות הפייסבוק שלכם? שפע מאמרים מספרים לכם איך עושים פרסום ממומן בפייסבוק ואיך מרוויחים אוהדים וחשיפות, אבל בעוד הפוסט שלכם יכול לרגש, להצחיק, לעורר הזדהות או כל רגש אחר, המטרה העיקרית של הפרסום ברשת הייתה ועודנה השגת המרות!

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 052-9095407

אסטרטגיית השיווק של העסקים בדיגיטל חייבת להכיל את אסטרטגיית ההמרה. אף אחד עוד לא הרחיב את העסק הודות למודעות הקהל. השורה התחתונה של הצלחת הקמפיין שלכם היא אחת – יחס ההמרה! לפניכם 10 השיטות הטובות ביותר לכתיבת מודעות ממירות, כאלו שגורמות למשתמש להקליק ולהשאיר פרטים, לרכוש או פשוט לבקש מכם עוד!

1.השתמשו באפשרויות המיקוד לצמצום קהל היעד

אתם לא באמת צריכים שכולם יראו את המודעות שלכם, אלא רק מי שצריך, רוצה ומחפש את המוצרים והשירותים שאתם מציעים. וודאו שאתם מגיעים אל קהל היעד הנכון באמצעות אפשרויות הפילוח שמציעה פייסבוק בהתאם לגיל המשתמשים, המיקום הגיאוגרפי, תחומי העניין, הסטטוס, ההשכלה שלהם ועוד מגוון קטיגוריות ששווה לכם לבדוק.

2. כתבו מודעות שונות עבור קהלים שונים

מה שמדבר לנערות לא תמיד מדבר לאמהות צעירות, ולכן, כשבוחנים איך עושים פרסום ממומן בפייסבוק במטרה להניב תשואה ויחסי המרה גבוהים, חשוב לקחת בחשבון את כל קהלי היעד, להשתמש במודעות שונות עבור קהלים שונים, וכך לפגוע בצורה מדוייקת בכאב או בצורך של המשתמש, כך שיפנה אליכם לקבלת שירות, רכישת מוצר או קבלת פרטים נוספים.

3. התחשבו בפורמט המודעה

לפורמטים שונים של מודעות השפעות שונות, ובעת יצירת המודעה חשוב לקחת זאת בחשבון. אין כללים ברורים לכל סוג מודעה, אך חשוב להבין לדוגמה, שמודעת קרוסלה, שמטרתה לעודד רכישה צריכה להכיל תוכן שונה ממודעת סרטון, שמטרתה להגביר את המודעות לחשיבות שבשימוש במוצרים שאתם מציעים.

4. וודאו שהטקסט תואם לתוכן הויזואלי שמתלווה אליו

כשקיימת ניגודיות או חוסר תאימות בין הטקסט לתוכן הויזואלי המודעה שלכם יוצרת חסימה בקרב המשתמשים ודיסוננס קוגניטיבי. צרו טקסט שתואם את התוכן הויזואלי, וכך תעצימו את המסר ושיגו אפקטיביות גבוהה יותר.

5. הישארו ממוקדים עם קריאה אחת לפעולה

הדריכו את המשתמשים מה אתם רוצים שהם יעשו בהוראה אחת פשוטה. אל תטריחו אותם בפעולות מיותרות, ומקדו את המודעות ככל שניתן לשורה התחתונה!

6. היו ענייניים

כשעוסקים בקידום ממומן בפייסבוק מתעורר צורך טבעי להכניס כמה שיותר מידע בכל מודעה. הימנעו מהפיתוי לעשות זאת, ושמרו על המסר קצר, ענייני וקולע. ציינו את התועלת שבשימוש במוצר שלכם או בהזמנת השירות שלכם, כיצד זה יעזור למשתמשים, ומהם האפיקים באמצעותם ניתן לבצע רכישה או להזמין את השירות, שאתם מציעים.

7. דברו בגובה העיניים

השתמשו בשפה פשוטה והיו אותנטיים. מודעות ממומנות הן לא המקום להפגין ידע אינטלקטואלי מרשים או כשרון כתיבה כשל משורר, דברו אל המשתמשים בשפה שהם מבינים.

8. ציינו מספרים

העין של המשתמשים מסננת מודעות בקלות, אך נמצא ששימוש במספרים לוכד אותה, ואף מעביר את המסר בצורה ברורה יותר. אין צורך בהצגת נתונים סטטיסטיים מורכבים, אלא למחירים, תאריכים, כמויות מוגבלות או כל מספר רלוונטי שיכול להבליט את המודעה שלכם בעיני המשתמש ולהחדירה לתודעתו.

9. התחילו בשאלה

עוררו את סקרנותם של המשתמשים בשאלה, והעניקו לה מענה מיידי, שיעודד אותם לקבל את התשובה לשאלה שהצגתם באמצעות הורדת מדריך, הרשמה לסדנה, רכישת סדרת מוצרים ועוד.

10. קבלו פרספקטיבה

בחנו מידי פעם את הפוסטים שפרסמתם בעבר, ושימו לב, איזה מהם מושך את תשומת ליבכם, האם חלקם מעוררים בכם רגש יותר מהאחרים וכו’. קבלו פרספקטיבה מהעבר, שיכולה להיות אינדיקציה להווה ולעתיד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

השיווק הדיגיטלי הפך להיות פופולרי במיוחד בשנים האחרונות. הסיבה לכך נעוצה בעיקר בשימוש הגבוה שכל אחד עושה ברשת האינטרנט בכל זמן נתון, כך שברגע שלעסק

קרא עוד »
קידום אתרי אוכל

קידום אתרי אוכל – דגשים חשובים

מאז ומתמיד אהבתם לבשל במטבח. למרות שכל הסובבים אתכם מנסים לשכנע אתכם ללכת לתוכניות ריאליטי ובישול בפורמטים השונים שיש כיום בטלוויזיה, אתם מסרבים כי מספק

קרא עוד »

קטגוריות

דילוג לתוכן