פרסום בפייסבוק – למי זה מתאים

פייסבוק היא רשת העולמית המשפיעה ביותר על הצרכנים, כיוון שקהל המשתמשים בה הוא עצום. חלק ניכר מהם נכנסים כמה פעמים ביום לאתר זה כדי להתעדכן מה קורה בו ולכן פרסום מתאים לכל סוגי העסקים. ברוב המקרים על פי רמת ההשקעה, אופן החדרת המוצר, התחום והעניין תהיה גם אפקטיביות לפרסום.

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 052-9095407

פרסום ממוקד בפייסבוק

פרסום בפייסבוק מאפשר את הופעתן של מודעות מסוימות לפרופילים ספציפיים וכך המידע מגיע בדיוק לקהל הרלוונטי על פי פילוח שנקבע מראש, כל מוצר וההתאמה הייחודית שלו שמשפיע על קהל הלקוחות הפוטנציאליים. זאת, להבדיל משיטת קידום ממומן בגוגל – שבה הפרסום מבוסס על מילות מפתח וחיפושים של אנשים, ולא נתונים דמוגרפיים.

לפי קילרמדיה, כדי להגיע לאפקט האופטימלי צריך לטרגט מראש את הקהל ולתת לו להיות מעורב ופעיל במה שקורה ברשת למוצר הספציפי. מובילי הדיעה ישתפו, ילייקו וכך יגדילו את טווח הפרסום של הפריט .

קיראו עוד על – הטעויות הנפוצות שמפרסמים עושים בפייסבוק.

השאיפה היא לנצל את הפלטפורמה במלוא היקפה, להגיע באופן מכוון לאנשים שיש להם עניין לרכוש פריט זה או אחר, להציע מבצע בעל הטבה ייחודית שיסקרן את הלקוח וירתום אותו לבצע את הרכישה בפועל.

מטרתו של כל עסק היא להגדיל את קהל לקוחותיו, שירכשו פריטים שהם מייצרים, מייבאים או משווקים וכך להגדיל את ההכנסות. ניצול נכון, יצירתי ומתוחכם יבצע משימה זו והתוצאות לא יאחרו לבוא.

פרסום בפייסבוק - למי זה מתאים

מיצוי פוטנציאל הפרסום באינטרנט

מאחורי כל מודעה שמפורסמת בפייסבוק צריכה להיות חשיבה שיווקית מדויקת המובילה אותה לאדם שתחום זה קרוב אליו או שהוא מחפש לרכוש פריט מסוג זה, לדוגמה בקרב המשפחות מי שמחפש שואב אבק של יצרן מסוים, חותך סלט חדשני או בקרב הצעירים המעוניינים לרכוש כרטיסים למופע ייחודי.

בנוסף לכך, באמצעות הלידים אפשר לחזור ללקוחות פוטנציאלים שהתעניינו בעבר במוצר ספציפי אך לא רכשו אותו ולהציע להם אותו בקונסטלציה חדשה, במחיר מפתיע, בקבלת מתנה או בכל מידע אחר שישכנע אותם לקפוץ על העגלה ולקנות את המוצר.

במקביל מומלץ ליצור רשימה נוספת של קהל באותו הפילוח ולעניין גם אותו במבצע האטרקטיבי . מכיוון שמדובר בקבוצת גילאים דומה ותחומי עניין מקבילים קיים סיכוי סביר שמקצתם יתעניינו במוצר, ישאלו שאלות ואף ירכשו.

מעקב אחר המודעות המתפרסמות בפייסבוק

כל עסק המעוניין בתוצאות מהפרסום חייב לעקוב אחר כל מודעה ולהפנים את הפעולות שקרו. כמה אנשים צפו בה, כמה אנשים לייקו, שיתפו או כתבו תגובה. מתי צפו במודעה ומיהו הקהל המפולח שהנושא ריתק אותו.

שקלול התשובות יסלול את המשך הדרך, מתי לפרסם, לאיזה סוג קהל, אם להמשיך בקו החשיבה הנוכחי שהיה במודעה האחרונה או להפך למצוא נתיב חדש לחלוטין אם לא היו תוצאות למודעה הקודמת.

פרסום בפייסבוק מתאים למי שעוקב אחר הפעילות, מסיק מסקנות ופועל בהתאם לכך. מי שרק מפרסם ואינו בודק את האפקטיביות יחמיץ הרבה הזדמנויות עסקיות.

פרסום בפייסבוק - למי זה מתאים

מעורבות של כל לקוח

תפקידם של עמודי הנחיתה הם לסחוף את הלקוח לביצוע המרה. ככל שמתבצעות יותר המרות כך המודעה מוצלחת ובעלת השפעה גדולה יותר. מעבר לנושא ההמרה צריכה להיות המשכיות של התהליך על ידי פרסום מודעות נוספות, כדי שהגולש ייהנה מהחוויה וימשיך אתה כדי שהיא תעצים אותו.

קידום ממומן בפייסבוק

בקידום ממומן מקציב כל מפרסם סכום מסוים לקידום מודעה מסוימת שלו שהמסר בה חשוב עבורו. המפרסם משלם עבור סך הקליקים שבוצעו . הגולשים מביעים את חיבתם לנושא שפורסם וככל שיש לו אוהדים רבים יותר כך המידע שבה מגיע לקהל רחב יותר שרואה הרבה קליקים ונרתם גם הוא למשימה .

איכות הפרסום בפייסבוק

מודעות בעלות תוכן ענייני ומרתק, הכוללות גם תמונות שהעין קולטת באופן מידי, ישאירו את הגולש פרק זמן מסוים לצפות במודעה ולהבין את מטרתה. תמונה באנלית ותוכן לא מעניין יגרמו לכך שהגולש לא יעצור לקרוא, אלא ימשיך הלאה למודעות הבאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

השיווק הדיגיטלי הפך להיות פופולרי במיוחד בשנים האחרונות. הסיבה לכך נעוצה בעיקר בשימוש הגבוה שכל אחד עושה ברשת האינטרנט בכל זמן נתון, כך שברגע שלעסק

קרא עוד »
קידום אתרי אוכל

קידום אתרי אוכל – דגשים חשובים

מאז ומתמיד אהבתם לבשל במטבח. למרות שכל הסובבים אתכם מנסים לשכנע אתכם ללכת לתוכניות ריאליטי ובישול בפורמטים השונים שיש כיום בטלוויזיה, אתם מסרבים כי מספק

קרא עוד »

קטגוריות

דילוג לתוכן