איך עושים אפיון ועיצוב חווית משתמש

אם אתם בעלי עסק, חברה מוצר או כל יוזמה, ואתם נוקטים בכל הדרכים לשיווק ולקדם את הפעילות שלכם – חשוב שתדעו, כי אפיון ועיצוב חווית משתמש בפלטפורמות הבהן בחרתם, ישפרו בצורה משמעותית את הקשר שלכם עם הלקוח. 

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 052-9095407

כיום, לכל בית עסק כמעט קיים אתר אינטרנט או עמוד עסקי, בעוד שניתן לבחור במגוון דרכים לפנות אל קהל הצרכנים, החל מאתר תדמית, חנות מקוונת, עמודים עסקיים ברשתות החברתיות, באמצעות מיני סייט, דפי נחיתה ניוזלטר ועוד. 

ובכל זאת, כדי לייצר חוויה נכונה ואפקטיבית מול הלקוח – חשוב לשים לב כי ישנו עיצוב נכון וחווית משתמשת טובה. 

אבל מה זה אומר: אפיון ועיצוב חווית משתמש?

מושג זה נוגע לדרך בה הפלטפורמה שבאמצעותה אתם משווקים את בית העסק, משמשת את הלקוח. אפיון האתר למשל, נועד כדי לשפר את הנגישות של הלקוח אל יצירת הקשר באתר. אפיון של דף נחיתה יוביל את הלקוח למקום הנכון בעת השארת פרטים, בעוד שאפיון חנות מקוונת –  ישפר את דרכי המכירה ובחירת המוצרים של הצרכנים. 

אז איך עושים אפיון ועיצוב חווית משתמש? 

מחקר – מומחים בתחום אפיון UX יבצעו מחקר מעמיק אודות הצרכים של הלקוח, האופציות באתר, דרך הגלישה והיכולות של אתר האינטרנט. 

ניתוח – צוותים מומחים באפיון חווית משתמש, מבצע ניתוח התנהגות צרכנים. חברי הצוות חוקרים, מתשאלים ומנסים להבין מה דרוש כדי להנגיש את הפלטפורמות בצורה נכונה עבור הלקוח. 

גיבוש מידע – כאשר מגבשים את המידע הדרוש, הן ממנהלי הארגון ובעלי העסק והן מלקוחות קיימים או מקבוצות מיקוד (קבוצות המורכבות מלקוחות פוטנציאלי): אפשר לקבל יותר פרטים, ולהבין את הצרכים של לקוחות הקצה. 

שיחות עם לקוחות  – גם שיחות עם לקוחות, נחשבות פעולה חשובה במיוחד, בעוד שאת השיחות מבצעים צוותים מיומנים של מתשאלים. 

ראיונות עומק – ראיונות עומק עם צרכנים, עם לקוחות, נציגי שירות ומכירות של החברה ושאר ראיונות עם אנשי מפתח בארגון: יעזרו לספק תוצאות טובות יותר, בעת עיצוב ואיפיון ממשק משתמש

הבנת מטרות עסקיות  – אחת הפעולות שמבצעים בצורה מידית, היא הבנת המטרה העסקית של בית העסק. מכאן אפשר להבין באילו פעולות יש לנקוט כדי לשפר את חווית הלקוח. 

גיבוש קונספט – מומחים באפיון אתרים עושים הכל על מנת לגבש קונספט באמצעות סיעור מוחות עם מנהלי הארגון הקונספט מטרתו להוביל את הרעיונות והמאפיינים שכלל הפלטפורמות, ממש כמו משפך מדויק שמזקק רעיון מרכזי אחד שמלווה את המסרים אותם רוצה הארגון להעביר אל קהל הצרכנים שלו. 

ניסוי וטעייה – בין כלל הפעולות שמבצעות חברות מקצועיות, נעשה ניסוי ותעייה שבוחן את האפקטיביות של האפיון. בכך רבים ממנהלי הארגונים ובעלי העסקים, משפרים את השירות והמכירות בארגון באופן מושלם! 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

השיווק הדיגיטלי הפך להיות פופולרי במיוחד בשנים האחרונות. הסיבה לכך נעוצה בעיקר בשימוש הגבוה שכל אחד עושה ברשת האינטרנט בכל זמן נתון, כך שברגע שלעסק

קרא עוד »
קידום אתרי אוכל

קידום אתרי אוכל – דגשים חשובים

מאז ומתמיד אהבתם לבשל במטבח. למרות שכל הסובבים אתכם מנסים לשכנע אתכם ללכת לתוכניות ריאליטי ובישול בפורמטים השונים שיש כיום בטלוויזיה, אתם מסרבים כי מספק

קרא עוד »

קטגוריות

דילוג לתוכן