טיפים לקידום אורגני בפייסבוק

קידום אורגני בפייסבוק הוא המנוע השקט שמאחורי הפוסטים, מנהלי הדף העסקי מאפשרים לפוסטים לקדם את עצמם, להיחשף בפני הגולשים כך שרבים מהם ישתפו אותו וכך הוא יהפוך לוויראלי.

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 052-9095407

כדי לכבוש את היעד משתמשים בדרכים מפתיעות ויצירתיות כדי לחסוך את ההוצאות הכספיות של קידום ממומן. במקרים רבים כדאי להיעזר גם בשירוץ של יועץ שיווק באינטרנט.

פניה בדרך יצירתית לגולשים

מפרסמים פוסט הכולל הצעה ייחודית שמסקרנת את הלקוח הפוטנציאלי, ההמלצה נראית בעיני הלקוח אטרקטיבית, הצעה של מוצר מבוקש במחיר זול במיוחד, תוך הבטחה לקבלת מתנה בעבור שיתוף של הפוסט ברשת ועוד.

בקרה על הנעשה בדף הפייסבוק של העסק

לאחר העלאת הפוסטים חשוב לבדוק כמה וכמה פעמים מה הייתה האפקטיביות של כל אחד מהפרסומים השונים, אם הגיעו ליעד המפולח שאליו נותב הפוסט הספציפי ובאילו שעות בוצעה הפעילות של קהל זה, אם הוא פעיל בשעות הבוקר או דווקא בשעות הלילה. הלמידה הזו תסלול את הדרך בפעם הבאה שיועלו פוסטים כדי ליצור אפקטיביות מקסימלית בשעות הפעילות.

טיפים לקידום אורגני בפייסבוק

מדריכים נוספים שאסור לכם לפספס:

פוסטים הכוללים סרטונים ותמונות

כדי לצוד את עיניהם של הגולשים חייבים לפרסם תמונה מעניינת, הדמיה של המוצר או המיקום, פריטים צבעוניים בספקטרום נרחב של גוונים שאי אפשר להתעלם מהם.

באתרים השונים אפשר לרכוש שפע תמונות יפהפיות וחדות. בעלי דף הפייסבוק קונים באתרי התמונות בעלי ההיצע הנרחב את התמונות שישרתו את הקידום האורגני לכל מטרה.

אין כמו סרטונים אותנטיים כדי לתאר מצב מציאותי . הסרטון צריך להיות ברור וחד, כזה שמבהיר את הנושא באופן נחרץ אך עם זאת קצר ולעניין. לגולשים אין סבלנות לסרטונים ארוכים מדי אלא אם מדובר בסרטון מצחיק במיוחד. מי שייהנה מהסרטון ישתף אותה וכך ייצור קהל רחב הרבה יותר שייחשף אליו.

פילוח הקהל הפוטנציאלי

בכל סוג של שירות או מכירת מוצרים חשוב לכוון את הפוסטים לקהל שהמוצר מתאים לו. הפילוח המקצועי מתמקד בבחירת הקהל על פי גילו, מינו, תחביביו, ההעדפות המוסיקליות שלו, התחומים והתכנים המעניינים אותו ועוד.

הלקוח הפוטנציאלי שיראה את הפוסטים המרתקים בתחומי העניין שלו, יתלהב, יצור אינטראקציה אישית, יבצע לייק או יוסיף רגש וכך יהיה חלק מתהליך החדרת המוצר לשוק.

טיפים לקידום אורגני בפייסבוק

תחומי עניין בפייסבוק

פוסטים שיווקיים כדאי להפנות לפלחי האוכלוסייה המעוניינים בסוג זה של מוצרים כדי ליצור תהודה. פוסט על גיטרה חדשה בעלת אפקטים חדשניים לא יעניין את רוב הגולשים, אך פוסט ייעודי שמופנה לדוגמה רק לנגנים ואוהבי מוסיקת רוק או פופ, יסחוף אותם למעורבות רבה, הם יבקשו לראות את מלוא המידע ואף לרכוש את המוצר האטרקטיבי.

הפייסבוק כמנוע חיפוש

אמנם יכולות החיפוש של פייסבוק רחוקות עשרות מונים מאלו של גוגל, וגם פרסום בגוגל מאד שונה מפרסום בפייסבוק, אבל הכמות העצומה של הדפים העסקיים בפייסבוק מאפשרת למצוא מידע עצום כמעט בכל תחום. למדריך על פרסום בגוגל ליחצו כאן.

מי שרואה שחברו אוהב דף ספציפי בתחום שמשעניין גם אותו, ימהר ויעשה גם הוא לייק לדף זה. ההמרות מרחיבות את מעגל הלקוחות של העסק, דבר שמניע לפעולה ובמקרים רבים גם יקדם עסקאות רכישה.

טיפים לקידום אורגני בפייסבוק

קידום בפייסבוק באמצעות רימרקטינג

פניה שיווקית מחודשת מיועדת לביצוע מכירות ללקוחות שהתעניינו בעבר במוצר מסוים אך לא רכשו אותו. פניה מחודשת אליהם תיצור שוב עניין, במיוחד אם מצורפת לכך סוכריה אטרקטיבית כמו הנחה או הטבה מיוחדת.

פעולה זו נעשית על ידי הטמעת קוד פיקסל באתר האינטרנט של החברה המעביר לפייסבוק מידע רלוונטי על הגולשים. מיפוי של הקהלים המתאימים ביותר לרכישת המוצר תפלח אותם כך שאפשר יהיה לפנות אליהם שוב, כדי לבחון את אפשרות הרכישה הפעם.

השיווק בפייסבוק

קידום אורגני מוביל לתוצאות בפייסבוק אם מבצעים זאת בדרך מתוחכמת שמאתגרת את הקהל ומניעה שאותו לפעולות של שיתוף, הטמעה וקניה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

השיווק הדיגיטלי הפך להיות פופולרי במיוחד בשנים האחרונות. הסיבה לכך נעוצה בעיקר בשימוש הגבוה שכל אחד עושה ברשת האינטרנט בכל זמן נתון, כך שברגע שלעסק

קרא עוד »
קידום אתרי אוכל

קידום אתרי אוכל – דגשים חשובים

מאז ומתמיד אהבתם לבשל במטבח. למרות שכל הסובבים אתכם מנסים לשכנע אתכם ללכת לתוכניות ריאליטי ובישול בפורמטים השונים שיש כיום בטלוויזיה, אתם מסרבים כי מספק

קרא עוד »

קטגוריות

דילוג לתוכן