מיתוג עסקי ברשתות חברתיות- יש דבר כזה?

כשעסק רוצה לשווק את עצמו או לפרסם בפייסבוק- המערכת מגבילה מאוד את העיצוב. נראה כי הפייסבוק בכלל לא רוצה את המיתוג שלכם. כל פוסט מקבל נראות אחידה, אי אפשר לכתוב בצבעים שונים, אי אפשר אפילו לעשות בולד! עד כדי כך הם מגבילים אותנו.

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 052-9095407

פייסבוק גם ממש לא מעודדים תמונות שהן פליירים/ מודעות מלאי טקסט עם לוגואים, כותרות וכו’. להפך, הם מעודדים לשים עד 20% טקסט מהשטח של התמונה.

הפליירים שלכם בד”כ יקבלו עדיפות נמוכה בפיד על פני צילומים רגילים שצילמתם בפלאפון וכמובן סרטונים שלכם, שמקבלים עדיפות גבוהה.

ככל שתהיו יותר אותנטיים, ויותר פשוטים- ככה תהיה לכם יותר חשיפה בפייסבוק.

באינסטגרם זה קצת שונה, אבל לא בהרבה. אינסטגרם אמנם מעודד עיצובים מיוחדים, ומאפשר לכם להוסיף כותרות, אימוג’ים על גבי התמונה, צבעוניות מיוחדת וכל מיני אפקטים, אבל עדיין הרעיון המרכזי נשאר-

ברשתות החברתיות אין מקום של כבוד לפליירים מעוצבים, למיתוג שלכם. שמים יותר דגש על צילומים אותנטיים בלי עיצוב גרפי המגיע מבחוץ.

אז האם בכלל יש חשיבות למיתוג של העסק של שלכם? איך מביאים את העיצוב לידי ביטוי בשיווקי האינטרנטי?

  1. ראשית- מיתוג עסקי הוא לא רק עיצוב גרפי. מיתוג עסקי הוא שפה, הוא אווירה. כשאתם מפרסמים פוסטים ברשתות- תהיו הכי אתם. תביעו את המיתוג שלכם בשפה שאתם משתמשים, באימוג’ים, בתמונות, בכל מה שהרשתות מציעות לכם.

  2. שנית- כן, גם ברשתות החברתיות אתם יכולים להכניס את המיתוג העסקי העיצובי שלכם ברמה זו או אחרת. קודם כל הלוגו שלכם, שיהיה בתמונת פרופיל, כמובן, בפייסבוק זו תמונת הכאבר שנותנת הרבה במה למיתוג העסק, וגם האינסטגרם יותר סלחני בפרסום תמונות- מודעות מעוצבות..

  3. בסופו של דבר- המטרה של השיווק ברשתות החברתיות היא למכור! ברוב המקרים המכירה אינה מתבצעת ברשתות החברתיות, נכון? בד”כ אתם תוציאו את הגולש לאתר שלכם או לדף נחיתה. שם המיתוג העסקי צריך לבוא לידי ביטוי ברמה גבוהה וברורה. באתר שלכם צריך להיות לוגו של העסק כמובן, תמונות, טקסטים וכל הקונספט בשפה אחידה. מיתוג, בקיצור.

עסק עם מיתוג עסקי איכותי מגדיל את המכירות לעין ערוך

אז השקיעו במיתוג עסקי- לוגו, אתר, דפי נחיתה, מודעות… ושלבו אותם בצורה חכמה ברשתות החברתיות.


המאמר מאת אילה וולפסון- מנהלת סטודיו לעיצוב גרפי “אילה עיצובים”



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

השיווק הדיגיטלי הפך להיות פופולרי במיוחד בשנים האחרונות. הסיבה לכך נעוצה בעיקר בשימוש הגבוה שכל אחד עושה ברשת האינטרנט בכל זמן נתון, כך שברגע שלעסק

קרא עוד »
קידום אתרי אוכל

קידום אתרי אוכל – דגשים חשובים

מאז ומתמיד אהבתם לבשל במטבח. למרות שכל הסובבים אתכם מנסים לשכנע אתכם ללכת לתוכניות ריאליטי ובישול בפורמטים השונים שיש כיום בטלוויזיה, אתם מסרבים כי מספק

קרא עוד »

קטגוריות

דילוג לתוכן