כיצד ניתן לבצע פרסום חכם באינטרנט

בשורה חדשה הגיעה לכפר הגלובלי שלנו בשנים האחרונות והיא נקראת מהפיכת המידע, היא משפיעה על חיינו בלא מעט רבדים עד שנדמה לפעמים שתמיד הייתה כאן. כיום בכל בית יש מחשב או טלפון חכם המחברים את אנשי הבית לכפר הגלובלי ובעצם כך גם למהפכה הדיגיטלית, כך בעצם עובד הפרסום הדיגיטלי באופן מיטבי, על גבי נתונים המגיעים מהמכשירים הללו שכל אחד מחזיק בכיס. הטלפון החכם הפך אותנו בעצם לסוג של משרד נייד, אם פעם בשביל לבדוק אי-מיילים היינו צריכים לחכות כשנגיע הביתה, כיום עושים זאת כלאחר יד בזמן ארוחת צהריים או הבוקר. המהפכה הדיגיטלית בעצם תרמה לכך שאם נרצה לטייל ברחובות עיר שבעבר רק יכולנו לדמיין את עצמינו מטיילים ברחובותיה, כיום אנחנו מטיילים באמצעות GOOGLE EARTH בכל עיר שנרצה בעולם, נפלא לא?

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 054-8128881

פרסום ישן מול חדש

אז למהפכה הדיגיטלית ישנם גם צדדים פחות טובים כמו גניבת זהויות וסחיטות דיגיטליות, אבל נשאיר אותם בצד. עולם הפרסום הישן שאנחנו מכירים מהטלוויזיה עובר שינויים לאין ערוך בשנים האחרונות, לא עוד פרסום קולקטיבי שספק אם יעיל, כיום מדובר בפרסום אינדיבידואלי לכל אחד לפי תחומי העניין שלו. לא צריך לעבור קורס קידום אתרים כדי להבין זאת, הפרסום בעולם ובישראל בפרט שינה את פניו ללא היכר וכיום כל משרד שמכבד את עצמו מחזיק מחלקת דיגיטל שלמה, לעיתים אפילו יותר גדולה או לפחות שווה בגודלה לזו של הטלוויזיה, מכיוון שהם מבינים שכוח הקנייה העיקרי כיום נמצא ברשתות החברתיות השונות. הישראלי הממוצע מזמן כבר לא מבלה את מירב זמנו מול הטלוויזיה, אלא נמצא ברשתות החברתיות וכשהוא לא שם, הוא באתרי הצפייה השונים. מה הסיבה לכך? הוזלת העלויות, יחסית למחירי חבילות הטלוויזיה בארץ, שלרוב גם מציעים מספר תכנים מצומצם.

כיצד ניתן לבצע פרסום חכם באינטרנט

איך האתרים הללו יחזיקו את עצמם בחינם?

טוב ששאלתם, האתרים הללו בעצם מחזיקים את עצמם ע”י מכירה של חשיפה, למי מוכרים את החשיפה הזו? למפרסמים השונים, אלו הפרסומות שקופצות לכם לפני כל קליפ שאתם צופים בו ביו-טיוב או הפרסומות המופיעות לכם בפיד בפייסבוק, כל אלה עוזרים לפלטפורמה החינמית לתחזק את עצמה ואתם בעצם המוצר אותו הם רוצים למכור למפרסמים. כיום הזירה הכי גדולה בה נמצאים הכי הרבה משתמשים היא מנוע החיפוש, גוגל, אין אחד שלא עושה בה שימוש לפחות כמה פעמים ביום, החשיפה בגוגל היא עצומה ולכן הרבה מפרסמים מעוניינים להיות שם.

יתרונות הפרסום בדיגיטל

לפרסום בדיגיטל בכלל ובגוגל בפרט יש יתרונות רבים למפרסמים, ראשית, זמינות ונגישות, הרשת לא מפסיקה להתעדכן כל רגע ביום ולא צריך לחכות שעות כאשר רוצים להעלות קמפיין פרסומי כזה או אחר. יתרון נוסף הוא חיסכון בעלויות, שלא כמו במדיה הוותיקים בהם תקציבי הפרסום היו גבוהים ונמדדו על פי אחוזי צפייה, וגם לרוב לא באמת היית יודע את האפקטיביות של הפרסום שלך, בגוגל יש לך כלים לדעת ברמת הדיוק המקסימלית כמה נחשפו למודעה שלך, כמה הקליקו עליה ועוד. כמובן שהתשלום נעשה רק בעבור ההקלקה על המודעה ובנוסף ישנה אפשרות לשלוט בזמן אמת על הכסף המושקע בכל מודעה בהתאם לביצועים שלה.

בנוסף כיום ענקיות הפרסום הדיגיטלי מנטרות באופן יומיומי את קהל הגולשים שלהן ובכך מכירות את כל תחומי העניין של הגולשים, ולפי זה מתאימות  את המודעות הפרסומיות שנמצאו כרלוונטיות לגולש, משום שרלוונטיות תמיד הייתה שם המשחק בפרסום גם בעולם הישן. ניטור או מיקוד הוא חלק הארי של הפרסום הדיגיטלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

מאגרי תמונות מומלצים

מאגרי תמונות מומלצים

מאגרי תמונות מומלצים: המובילים ברשת קצרים בזמן? החלטתי להתחיל עם התכלס 🙂 אלו המאגרים המובילים ביותר, שאנו עושים בהם שימוש יומיומי. שיווק בפייסבוק מדבר אליך?

קרא עוד »
מאגרי תמונות מומלצים

איך לקדם אתר לימודים

נערים ונערות רבים מוצאים את עצמם עומדים בפני צומת דרכים לאחר השירות הצבאי. לאחר כל השנים בהם הם היו במסגרת מסודרת, אם במהלך הלימודים בבית

קרא עוד »

קטגוריות

דילוג לתוכן