איך פותחים עמוד עסקי בפייסבוק ב-4 צעדים

יפה מאד, הגעתם להחלטה הנכונה שאתם צריכים לפתוח דף פייסבוק עסקי לעסק שלכם. לכל המתחרים שלכם כבר יש אחד, אבל אל דאגה, מוטב מאוחר מאשר אף פעם. הדף הזה עוד יביא לכם הרבה פרנסה. אתם רק צריכים לעשות את הדברים בצורה נכונה. השלבים הראשונים, של פתיחת הדף העסקי, הם מאד משמעותיים בשביל התיפעול שלו בהמשך הדרך. צריך לשים לב שההגדרות נכונות ומדוייקות ושכל הפרטים במקום הנכון. נקודה נוספת היא השימוש בכל האפשרויות והכלים הרבים שפייסבוק מציעים לנו. שווה לקחת כמה רגעים וללמוד כיצד משתמשים בכולם. המאמר הזה ידריך אתכם בשלבים הראשונים של פתיחת הדף. שילבתי בו גם תצלומי מסך ממש מתוך הפייסבוק שמראים צעד אחר צעד איך לפתוח דף עסקי. אני משתמש כאן בפייסבוק בעברית, אחרים אולי יעדיפו אנגלית. מי שמשתמש באנגלית יצטרך למצא את המונחים המקבילים באנגלית. כמובן שהאייקונים והתהליכים זהים, כך שזה לא יהיה קשה.

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 054-8128881

הקמת הדף – שלב ראשון – איפה זה בכלל?

הקמת הדף אולי נשמעת כמו צעד מורכב, אבל היא לא. זה מאד פשוט. כנסו למסך הראשי של הפייסבוק בחשבון האישי שלכם. אם אתם לא בטוחים מהו הדף הראשי, אתם תמיד יכולים ללחוץ על האייקון עם הלוגו (F כחולה בצד ימין למעלה).

מהעמוד הראשי חפשו בצד ימין (למי שמשתמש באנגלית – כל הכיוונים הפוכים כמובן) אייקון קטן עם מעין דגל כתום לידו כתוב ‘דפים’. לפעמים צריך לגלול מעט כדי לגלות אותו.

ראו תצלום מסך.

איך פותחים עמוד עסקי בפייסבוק ב-4 צעדים

הדף הבא יהיה דף שהכותרת שלו היא ‘דפים שאהבתי’. למעלה מצד שמאל חפשו את ‘צור דף’ ולחצו עליו. צירפתי גם לזה צילום מסך, שתדעו מה אתם מחפשים.

איך פותחים עמוד עסקי בפייסבוק ב-4 צעדים

הקמת דף – שלב שני – פרטים

בשלב הזה אתם נכנסים למעין מסלול של הקמה ומילוי פרטים. שימו לב טוב טוב איך אתם רושמים את הדף שלכם. אתם צריכים לבחור ‘עסק’ וללחוץ על האייקון המתאים. האפשרות השניה היא ‘קהילה או דמות ציבורית’. ראו את צילום המסך המצורף.

מלאו את כל הפרטים. ניתן לרשום את הדף רק על ידי הכנסת שם רחוב ועיר (אפילו ללא מספר). זה לא המקום לקמץ בפרטים, זה לא איזה חשבון משתמש באפליקציה קקיונית, זה הדף העסקי שלכם. כדאי לכם לספק את כל הפרטים הרשומים כולל מיקוד. כן, אני מתכוון למיקוד החדש שאף אחד לא זוכר מהו. כמו שאתם לא זוכרים, כך גם לקוח שצריך למלא את הפרטים שלכם במערכת שלו לא זוכר.. עשו לו את השירות הקטן הזה ותנו לו פרטים מדוייקים.

לגבי מספר הטלפון – תחליטו איזה מספר אתם רוצים לשים שם. אם זה עסק ממש קטן שבעל הבית הוא היחיד שנותן הצעות מחיר, אז אולי תשקלו לשים מספר נייד אפילו. תמיד תוכלו לשנות.

איך פותחים עמוד עסקי בפייסבוק ב-4 צעדים

הקמת דף – שלב שלישי – תוכן

הזנת תוכן ראשוני. שימו לב שכבר בהתחלה תידרשו להזין תמונות. שתי התמונות הראשונות הן תמונת הפרופיל ותמונת נושא (COVER PHOTO). זו האחרונה היא תמונה רחבה. אל תתפתו לשים שם פרסומת עם מלל. התמונות שעובדות הכי טוב הן כל מיני פנורמות או גרפיקות רוחביות. תמונת הפרופיל יכולה להיות ממש הלוגו שלכם. היו מודעים לכך שניתן להכניס גם וידאו קצר לתמונת הפרופיל ולתמונת הנושא.

חוץ מתמונות, אתם תידרשו גם לתיאור העסק, לשעות הפתיחה ועוד פרטים רבים. קחו את הזמן למלא את כולם. זה יעזור לכם בהמשך וגם יתן הרגשה של עסק מאד מקצועי.

איך פותחים עמוד עסקי בפייסבוק ב-4 צעדים

הזנת תוכן ראשוני לא נגמרת ברגע שפייסבוק מודיעים לכם שהדף מוכן. כאן זה רק מתחיל!

בכדי שהדף שלכם יהיה קרוב למשהו שאפשר להראות ללקוחות או כל אדם אחר, אתם תצטרכו לפרסם בו. דף עסקי ללא פוסטים הוא כמו דירה חדשה לא מרוהטת.

תמונות – וודאו שיש לכם תמונות טובות של העסק, המוצר או השירות, העובדים או כל דבר אחר. עשו לכם הרגל טוב מההתחלה ופרסמו את התמונות תוך שאתם פותחים אלבומים רלוונטים לנושא. זה מאד יעזור אחר כך ללקוחות לקבל מידע רלוונטי מאלבום מסוים ןלא לדפדף במליון תמונות.

וידאו – זהו כלי מאד חזק. ככל שתפעילו יותר את הדף שלכם, כך תגלו שהוא מושך המון צפיות, יותר מתמונות ופוסטים ביחד… כדאי להתרגל להשתמש בסרטונים מההתחלה. תוכלו אפילו ליצור וידאו קטן מתמונות. זה יוצא סביר מאד. מה סביר, זה יוצא סבבה!

פוסטים – זו הדרך שלכם להעביר מסר לעולם. בדף חדש הייתי כותב פוסט ראשון שחוגג את המאורע, משהו בסגנון ‘ברוכים הבאים לדף החדש שלנו…’. פרסמו משהו שחברים שלכם שרוצים לפרגן יוכלו לשתף. מה שמוביל אותנו לשלב הבא:

הקמת דף – שלב רביעי – חברים

זוכרים את המשפט ‘חברים יש רק באגד’? אז כבר לא. חברים יש גם בפייסבוק, ואני מקווה שהרבה. הקמתם דף עסקי? מלאתם אותו בתוכן? יפה, אך לא מספיק. אם נמשיך את הדימוי, אז כרגע יש לכם דירה חדשה ומרוהטת אבל היא נמצאת עכשיו באמצע המדבר.

אתם חייבים לתת לדף דחיפה ראשונית ולמנף כל חבר או מכר אפשרי. זה הזמן שלהם להחזיר טובה ולפרגן לא רק בלייק אלא ממש בשיתופים של העמוד.

יש דרך מאד ישירה להזמין חברים לעשות לייק לעמוד. זה הזמן גם לציין שלא יזיק לכם בתור בעלי עסק לשחרר קצת ולהתחבר עם כל מיני מכרים בפייסבוק. עשו את השיקול שלכם, יש אנשים שלא אוהבים לערב את החיים הפרטיים שלהם אז הם יוצרים פרופיל עסקי רק בכדי להפעיל את הדף. ריבוי חברים בפייסבוק עוזר בהמשך עם הדף. פייסבוק מודעים לזה שאולי לא כל החברים שלכם הם באותה רמת חברות ומציעים לכם להגדיר רמות שונות של חברות. ההגדרות אינן גלויות ויאפשרו לכם להגדיר מי רואה מה בדף. אני ממליץ בחום לקחת כמה דקות ולעבור על ההגדרות האלו. לאחר מכן תהיו יותר קלים ותוכלו למלא את רשימת החברים שלכם גם עם לקוחות, ספקים או סתם מכרים.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

מאגרי תמונות מומלצים

מאגרי תמונות מומלצים

מאגרי תמונות מומלצים: המובילים ברשת קצרים בזמן? החלטתי להתחיל עם התכלס 🙂 אלו המאגרים המובילים ביותר, שאנו עושים בהם שימוש יומיומי. שיווק בפייסבוק מדבר אליך?

קרא עוד »
מאגרי תמונות מומלצים

איך לקדם אתר לימודים

נערים ונערות רבים מוצאים את עצמם עומדים בפני צומת דרכים לאחר השירות הצבאי. לאחר כל השנים בהם הם היו במסגרת מסודרת, אם במהלך הלימודים בבית

קרא עוד »

קטגוריות

דילוג לתוכן