איך לשווק את העסק בפייסבוק

נכון להיום זה הפך כבר לנורמה וכמעט לכל עסק קיים בארץ יש עמוד פייסבוק עסקי. היום נדבר על איך ניתן לשווק את העסק בפייסבוק בצורה טובה יותר ובאופן מקצועי ונענה על השאלה האם פייסבוק באמת יעזור לנו להביא יותר לקוחות והכנסה לעסק.

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 052-9095407

שיווק באמצעות עמוד פייסבוק עסקי

אז כפי שציינו בתחילת המדריך נכון להיום כמעט לכל בעל עסק קיים יש עמוד פייסבוק עסקי ואחת השגיאות הנפוצות היא לחשוב שפתיחה של עמוד פייסבוק עסקי ללא השקעת זמן וכסף תספיק על מנת לכם לקוחות.

בתור התחלה כאשר אתם פותחים עמוד פייסבוק עסקי צריך לעשות זאת באופן מקצועי. תחילה יש להגדיר את כל הפרטים שניתן בעמוד (טלפון, אודות העסק, שם העסק וכו’…). ככל שיש יותר פרטים בעמוד העסקי כך יגדל הסיכוי שהעמוד יופיע בחיפושים בגוגל או בפייסבוק.

ההשקעה השנייה שיש לבצע היא בעיצוב העמוד. רצוי לפנות אל מעצב גרפי מקצועי שיסייע בעיצוב תמונת נושא, עיצוב תמונת פרופיל ובמידת הצורך גם עיצוב של תמונות פוסטים ועיצוב מודעות.

לאחר שהעמוד נראה מספיק מקצועי ולאחר שפרסמתם כמה פוסטים השלב הבא יהיה לנסות ולהביא בוסט ראשוני של אנשים לדף העסקי. נסו לבקש ממכרים שלכם להיכנס לעמוד ולעשות לו לייק. המטרה בשלב ההתחלתי היא להגיע לסדר גודל של 100 לייקים על מנת שהעמוד יראה מספיק מקצועי למי שנכנס אליו.

אם אתם לא מצליחים להשיג את הלייקים באופן אורגני ניתן גם לחפש שירותי קניית לייקים ולרכוש כמות מאוד קטנה של לייקים שתוכלו למחוק בהמשך. כשאתם קונים לייקים אל תקנו יותר מ-100 לייקים כי זה יגרום לצרות בהמשך.

חשוב להבין שהעיצוב הראשוני יעזור לסייע מעט להפוך את העמוד למקצועי בעיני הלקוח הפוטנציאלי שמגיע אליו אבל זה עדיין לא מספיק כדי להביא אנשים אליו ובכדי שתוכלו להביא לקוחות לעסק וכאן נכנס לפעולה הפרסום הממומן בפייסבוק.

שיווק בפייסבוק באופן ממומן

לאחר שסיימתם לפתוח עמוד פייסבוק עסקי, לאחר שסיימתם לעצב עמוד מקצועי בסיוע של גרפיקאי ולאחר שהשגתם כמות לייקים מכובדת כל מה שנותר לעשות זה להתחיל את הפרסום הממומן על מנת להביא לקוחות חדשים לעסק.

בעבר הרחוק כאשר היינו מפרסמים פוסט בעמוד פייסבוק עסקי הוא היה מגיע למרבית האנשים שעשו לייק לעמוד. היום לעומת זאת כאשר אתם מפרסמים פוסט הוא מגיע לאחוז מאוד מאוד קטן של אנשים הפעילים בדף העסקי ובמרבים המקרים הוא יתפספס.

על מנת שכן תהיה לנו את היכולת להגיע ולגייס לקוחות חדשים לעסק נצטרך לפרסם את העסק באופן ממומן ועל מנת לעשות זאת נצטרך לשלם לפייסבוק עבור כמות חשיפות של המודעה שנפרסם או עבור כמות לחיצות על המודעה.

בשביל לבצע את הפרסום באופן יעיל אנחנו נרצה להפנות את הגולשים לעמוד נחיתה במקום להשאיר אותם בפייסבוק. הסיבה לכך שהיה חשוב תחילה לפתוח עמוד פייסבוק עסקי היא על מנת ליצור תדמית מקצועית לעסק במידה ואחד מהצופים שרואים את המודעה יבחר להיכנס לעמוד העסקי, בנוסף לכך לא ניתן לפרסם באופן ממומן ללא עמוד עסקי.

אז בשביל לפרסם בפייסבוק דאגו שתהיה לכם מודעה מעוצבת ומקצועית. לאחר מכן דאגו שיהיה לכם דף נחיתה שיווקי שהמטרה שלו היא לצבור כמה שיותר לידים (אם זאת המטרה שלכם) וכל מה שנשאר לעשות זה ליצור מודעה מעניינת ולשפר אותה כל הזמן עד שתגיעו למצב אופטימלי שבו תקבלו כמה שיותר פניות עבור הסכום הכספי הנמוך ביותר.

שימו לב שהפרסום בפייסבוק הוא תחום לא פשוט ורצוי ללמוד איך לעשות  פרסום בפייסבוק כמו שצריך לפני שאתם מתחילים לשפוך כסף סתם ככה .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט

כל בעל עסק יודע שעל מנת שהעסק שלו יהיה מוכר ורווחי, עליו לשווק ולפרסם את העסק שלו בצורה הטובה ביותר. בעוד שבעבר הפלטפורמות הרלוונטיות עבור

קרא עוד »
האם לבנות אתר בוויקס?

האם לבנות אתר בוויקס?

זה לא סוד שעסקים חייבים אתר ונוכחות אינטרנטית, בטח ובטח בתקופה שאנו חווים שבה הריחוק החברתי והסגר מעבירים את קהל הלקוחות לחפש עסקים ושירותים אונליין

קרא עוד »

קטגוריות

דילוג לתוכן