האם יש קשר בין קידום אורגני וקידום בפייסבוק?

כל עסק בוחן כמה דרכים כדי להרחיב את מעגל הלקוחות שלו . בעידן האינטרנט האפשרויות הן רחבות ביותר וכל עסק מחפש את הנתיבים האפקטיביים ביותר המתאימים לתחום העיסוק שלו.

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 052-9095407

המטרה היא לפרסם את שמו של העסק ולייצר תהודה

כל בעל עסק מעוניין לקדם את שמו של העסק שלו כך שיופיע ראשון בדף של גוגל בתחום עיסוקו. כל מי שמחפש מוצר או שירות בגוגל פונה לעסק הראשון שעולה בתוצאות החיפוש של קטגוריה זו וכך הוא נחשף לפעילות שלה. עוד על קידום בפייסבוק.

סוג אחר של פעילות שיווקית היא הפרסום של פוסטים בפייסבוק והאפקטיביות של הפרסום נוכח העובדה שהלקוחות יוצרים פעילות, מגיבים, מסתקרנים, נכנסים לדף הפייסבוק של העסק ורואים במה הם עוסקים, מה הם מוכרים, מהן העלויות וכו’.

אחד הנושאים החמים של התקופה האחרונה הוא פרסום באמצעות סטורי.

גוגל – פייסבוק – איך זה עובד

הקידום בגוגל פועל בשיטת מילות מפתח שבהם משתמשים מירב הגולשים כאשר יש להם צורך במציאת מוצר, מיקום, הוראות ביצוע או כל מידע רלוונטי אחר בכל תחום בעולם.

קידום בגוגל (בדגש על קידום אורגני ולא קידום ממומן בגוגל) מושפע מכמה דברים: קישורים חיצוניים המפנים לאתר (איכות וכמות), רמת התוכן שיש באתר, חווית משתמש, נושאים טכניים כמו מהירות האתר, קידוד ואפילו בחירה נכונה של אחסון אתרים – כל אלו גורמים המשפיעים על הקידום בגוגל.

כל פרסום בפייסבוק שעושה באאז ואלפי אנשים צופים בו יוצר אפקט גם על מיקומו של האתר בגוגל והוא קופץ כמה צעדים קדימה ומיקומו יהיה באחד המקומות הראשונים בדף הספציפי של גוגל בנושא זה ומעבר לכך, הפרסום מאפשר לאלפי אנשים להיחשף ולהיות פעילים בפעילות האינטראקטיבית בפייסבוק.

האם יש קשר בין קידום אורגני וקידום בפייסבוק?

קידום אורגני בפייסבוק

קידום אורגני איכותי וממוקד יקצור פירות לאורך זמן כיון שהוא מתבסס על פעולות שכבר בוצעו בעבר והן יוצרות בתדירות שנקבעה אפקט שחוזר על עצמו.

המטרה היא ליצור שיתוף פעולה פורה ויחס המרה גבוה עם הגולשים כדי שיהיו חלק מהקהל הגדול שמקבל ניוזלטרים, הודעות, מידע ומובן שיבצע קניות דרך האתר הספציפי המקודם . השאיפה היא להעלות את מספר העסקאות ואת הסכומים הכספיים שהעסק מצליח להכניס בזכות הקידום האורגני.

ככל שיש יותר תנועה אפקטיבית כך ערכו של האתר עולה בהתמדה, המוניטין שלו מתרחב וגם הנוכחות החברתית של קהל היעד ובסיכום כללי קיים סיכוי סביר שהעסק ייהנה מהכנסות וממרווחים שיחזירו לו את ההשקעה שהשקיע בפרסום ובקידום האורגני.

האם יש קשר בין קידום אורגני וקידום בפייסבוק?

קידום בפייסבוק

דרך הפייסבוק אפשר להגיע לכמות עצומה של אנשים שחלקם הם לקוחות פוטנציאליים של העסק צריך לעניין אותם, להציע להם הצעות מסקרנות, פעילויות מרתקות ולסחוף אותם כדי שיהיו חלק ממעגל הלקוחות בפועל של העסק.

גם בפייסבוק אפשר לבצע קידום אורגני או קידום ממומן. בקידום האורגני זורעים זרעים ולוקח זמן עד שרואים את התוצאות . האפשרות לממן ולקדם פוסטים היא מצוינת כי בסכומים קטנים יחסית מאפשרים לקהל הרבה יותר רחב להיחשף כמה פעמים למידע הרלוונטי עבורכם. הרחבת היריעה, מניבה תוצאות הרבה יותר מהירות ואפקטיביות.

גם בקידום ממומן כדאי להשתמש בחוכמה, לטרגט באופן מדויק את הקבוצות הספציפיות שהמידע מתאים להן ולנתב את דרכו של הפוסט אליהן כמו לדוגמה בגדי ילדים מיוחדים בקבוצות של אימהות, דילים מוזלים באתרים אטרקטיביים קבוצות של חובבי טיולים לחו”ל וכו’. מדובר בפרסום שהוא גם זול יחסית וגם מאד אפקטיבי.

גם לכל מה שקורה בפייסבוק יש מומחים ועדיף להתייעץ איתם על דרך הפעולה המיטבית ביותר כדי להגיע לתוצאות האופטימליות ולא לשים את כספכם על קרן הצבי. הפרסום בפייסבוק הוא בעל אפקט מידי אך הקהלים גם שוכחים אותו מהר אם לא ממשיכים לממן פרסומים אחרים של אותו מוצר כדי להדק את הקשר כיוון שמודעה זהה שתופיע פעמים רבות בר לא יהיו התייחסויות רבות.

ליהנות מכל היתרונות

מי שרוצה לקדם את העסק צריך לפעול בכמה ערוצים ולכן חשוב להשקיע בצורה חכמה ומקצועית בקידום אורגני הן של האתר והן בפייסבוק, לפרסום בפייסבוק קיימת השפעה על גוגל .

מכל אחד מהערוצים הללו ייהנה העסק מרמות שונות של פידבקים שיגיעו מהקהלים השונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

השיווק הדיגיטלי הפך להיות פופולרי במיוחד בשנים האחרונות. הסיבה לכך נעוצה בעיקר בשימוש הגבוה שכל אחד עושה ברשת האינטרנט בכל זמן נתון, כך שברגע שלעסק

קרא עוד »
קידום אתרי אוכל

קידום אתרי אוכל – דגשים חשובים

מאז ומתמיד אהבתם לבשל במטבח. למרות שכל הסובבים אתכם מנסים לשכנע אתכם ללכת לתוכניות ריאליטי ובישול בפורמטים השונים שיש כיום בטלוויזיה, אתם מסרבים כי מספק

קרא עוד »

קטגוריות

דילוג לתוכן