שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים החל מ- 1000 ש”ח בחודש

אם אתה מנהל עסק קטן, הדברים הבאים ישמעו לך מוכרים. אתה מחושב מאד בקשר לכל הוצאה, אין לך משאבים כדי להיכנס לכל מיני הרפתקאות מסוכנות. אתה צריך לדעת שעל כל שקל שאתה משקיע יהיה החזר ואם ניתן אז גם באופן מידי יחסית. כך גם בנוגע לתקציב השיווק שלך. אתה בטח מאד סקפטי לגבי כל מיני הצעות פרסום שאתה מקבל. אני מבין אותך. אתה בטח רואה כל מיני קמפיינים נוצצים של חברות ענק ומהרהר איך לכל הרוחות הן מחזירות את ההשקעה על כל זה?! האמת שאני גם לא יודע בדיוק איך. אני עוסק מבוקר עד ערב בשיווק ממוקד מטרה שמוציא את המיץ מכל שקל. אם אתה מתחבר לדברים האלו, אני אשמח להציג בפניך אפשרות שאולי לא החשבת כרלוונטית עבורך. אני מדבר כמובן על פרסום בפייסבוק. זה גם בכותרת אז אני מניח שלא הפתעתי אותך יותר מידי. אני כן יכול לנסות להפתיע אותך כשתשמע איך ניתן לתפור עבור העסק שלך קמפיין בפייסבוק, אפילו בתקציב נמוך. אני שומע הרבה חברה שאומרים שקמפיינים בפייסבוק לא יעבדו בפחות מכמה אלפים טובים ושחבל על הכסף. תרשה לי לחלוק עליהם. הנה כמה נקודות ששוה להכיר למי שרוצה לפרסם בתקציב מוגבל בפייסבוק:

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 052-9095407

לא רק שפרסום בתקציב נמוך משתלם, אלא שאפילו ניהול דף פייסבוק אפשרי ללא תקציב בכלל – ניהול דף פייסבוק הוא משהו שאתה פשוט חייב בשביל העסק שלך, עזוב כרגע קמפיין ממומן. הדף מאפשר לך לתקשר עם הלקוחות שלך עם כלים מעולים שכולם מוצעים לך בחינם: גלריות משוכללות, כלי ליצירת סרטונים, פרסום תוכן ואפילו יצירת חנות כולל תצוגת מחירים ומבצעים עונתיים. דף הפייסבוק מאפשר לך לקבל פניות דרך האפליקציה ולתקשר עם הלקוחות בצורה ישירה יותר מאימייל מבלי להשתמש בוואטסאפ.

אתה יכול לפנות לקהל שלך בדיוק – אני מקווה ששכנעתי אותך ביתרונות של ניהול דף פייסבוק לעסק שלך. עכשיו תראה אילו יתרונות יש לך אם תשקיע אפילו סכום מינימלי ביותר. אתה יכול לפלח לקוחות ולהגיע בצורה מאד מדויקת ללקוחות הטובים שלך ואלו שעוד יהיו לך. עם קצת יצירתיות אתה יכול להגיע ללקוחות מעולים ולסנן את הפחות טובים מבחינתך. אתה יכול להגיע ללקוחות במיקום גיאוגרפי מסוים בעלי עניין בתחומים מסוימים או השכלה מסוימת. ניתן להגדיר אפילו שפה. לדוגמא: נשים בגילאי 50+ שגרות בתל-אביב עם השכלה של תואר שני לפחות, או במקום השכלה ‘בעלות עניין בחינוך’. אתה מוכר משהו יקר לאוכלוסיה צעירה? פלח קהל לפי גיל ומקום מגורים. הוסף תחומי עניין ‘יקרים’ כדי להבטיח שאתה מגיע לקהל שיכול להרשות לעצמו את השרות שלך. תבין, ככל שהקהל שלך מפולך יותר ככה תגיע לפחות אנשים אבל הקמפיין גם יוכל להתבצע בזול יותר.

שיווק ויראלי – הפייסבוק מאפשר לך משהו שקיים רק בפרסום ברשתות חברתיות. אני נדבר כמובן על פרסום ויראלי. נניח ויצרת מודעה בעיתון, הכי מושקעת ומצחיקה שיש בעולם. הפלת ת’אנשים מהכסא. מה המקסימום שיכול לקרות? שמישהו יעביר לאישתו את המוסף לשבת ויגיד ”תראי אלה, תראי איזו מודעה קורעת!”. בפייסבוק, לעומת זאת, הפוסט שלך יכול להיות מופץ בחינם רק בזכות זה שהוא מצחיק, או שנון, או כל דבר אחר שמעורר לפעולה. אתה יכול לשלב פוסט יצירתי עם קמפיין בתקציב מאד נמוך. הקמפיין בתשלום יגיע למשתמשים שאוהדים את המותג (אנשים שעשו לייק או כל קהל אחר). הם כנראה יהיו יותר נלהבים לשתף את הפרסום הלאה וכך תגיע לויראליות. אם זה מצליח לך רק כמה פעמים ספורות בשנה, שיחקת אותה.

שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים  החל מ- 1000 ש"ח בחודש

עלות הקמה זולה – עלות ההקמה לקמפיין בפייסבוק יכולה להיות מאד זולה. היא יכולה להיות בעצם רק עלות הזמן שלך. למה אני מתכוון? פעמים רבות, בשביל פרסום בפייסבוק, אתה לא צריך המון חומרים מבחינת גרפיקה או תמונות. את יכול לקחת דברים קיימים או ליצור בעלות נמוכה תמונות או גרפיקה למודעה. קמפיינים רבים בפייסבוק משתמשים בתמונות מאד… איך נקרא לזה… ‘אמיתיות’. מה שמפתיע בכל הסיפור הוא שזה עובד. אולי זה לא צריך להפתיע אותנו בעצם. פייסבוק הוא רשת חברתית ואנשים מחפשים בה את החיבור לאנשים אחרים. תמונה שברור שצולמה מטלפון נייד יכולה לשדר משהו אמיתי גם בפרסום עסקי ולעורר תגובות חיוביות אצל משתמשים יותר מאשר תמונות מושקעות של ז’ורנלים. את התמונות האלו תשאירו למודעות במוספי סוף השבוע…

ניהול פשוט וזול – ניהול הקמפיין בפייסבוק מתבצע בצורה פשוטה יחסית ויכול להתבצע או על ידך או על ידי איש מקצוע. אם אתה בוחר להפעיל את הקמפיין בצמך, זה יגזול ממך זמן, אבל זה ניתן בהחלט לביצוע. אני בטוח שאתה מסוגל להשתלט על זה. אופציה נוספת היא להעביר את ניהול הקמפיין למישהו שעושה את זה כל יום כל היום. מישהו כזה (למשל אנחנו!) יוכל להציע לך ניהול קמפיין פייסבוק בתקציב קטן ודמי ניהול נמוכים ביותר. אני מודע לצרכים של עסקים קטנים ויודע שיש להם מגבלות תקציב. אני באמת חושב שאני יכול לעזור לך כאן.

יד על הדופק – לפייסבוק יש כלים מעולים למעקב אחרי העמוד כולל מעקב אחרי הקמפיינים. ה- INSIGHTS מאפשר לנו לקבל נתונים מספריים לגבי פוסטים קיימים בין אם הם ממומנים או לא. ניתן גם לראות פוסטים של דפים מתחרים ואיך הגיבו להם. הכלי עוזר לנו לראות מה עבד ומה פחות ולאט לאט לשפר את הפוסטים / קמפיינים שלנו. הכלי הוא כמובן בחינם-אין-כסף ופשוט חבל לא להשתמש בדבר כזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

השיווק הדיגיטלי הפך להיות פופולרי במיוחד בשנים האחרונות. הסיבה לכך נעוצה בעיקר בשימוש הגבוה שכל אחד עושה ברשת האינטרנט בכל זמן נתון, כך שברגע שלעסק

קרא עוד »
קידום אתרי אוכל

קידום אתרי אוכל – דגשים חשובים

מאז ומתמיד אהבתם לבשל במטבח. למרות שכל הסובבים אתכם מנסים לשכנע אתכם ללכת לתוכניות ריאליטי ובישול בפורמטים השונים שיש כיום בטלוויזיה, אתם מסרבים כי מספק

קרא עוד »

קטגוריות

דילוג לתוכן