טיפים לשיפור קמפיינים בפייסבוק

פייסבוק הפכה להיות הפלטפורמה הפופולרית והאהובה במיוחד על עסקים רבים לצורך פרסום ושיווק. כיום כמעט לכל אחד יש פרופיל פייסבוק פעיל אחד, אם לאדם פרטי או עסק, כך שכמות המשתמשים ברשת בכל יום נתון הוא גדול במיוחד בפריסה ארצית וכמובן גם בפריסה עולמית.

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 052-9095407

מכיוון שמדובר בפלטפורמה גדולה שכולם נמצאים בה רוב הזמן, זהו המקום האידיאלי עבור עסקים שונים לפרסם את החברה שלהם, השירותים שהם מציעים, מוצרים ומבצעים ועוד. פייסבוק הינה רשת חברתית העובדת בעיקר על שיתוף בין חברים, כך שאם אנשים נתקלו בפרסום שנראה להם מעניין ואטרקטיבי הם יבחרו לשתף אותו בין חבריהם – ובכך להגדיל את טווח החשיפה של הפרסום באופן יעיל ומניב.

החבר’ה בפייסבוק הבינו את הצורך של עסקים רבים להשתמש בפלטפורמה לצורך פרסום יעיל, ולכן מציעה כלי פרסום שימושיים עבור אנשי שיווק (כמו שגוגל מציעה כלי מחקר מילים לקמפיינרים) ובעלי חברות שמעוניינים לפרסם קמפיינים שונים בפייסבוק. מכיוון שהשיווק באינטרנט ניתן למעקב ומדידה כל הזמן, ניתן להקים קמפיינים מוצלחים באמצעות טירגוט קהלים ועוד מגוון משפכים שיווקיים אפקטיביים לעסק.

כדי שהקמפיינים יצליחו כמה שיותר ברשת החברתית, ריכזנו מספר טיפים מועילים לשיפור קמפיינים בפייסבוק:

תזמון פוסטים על פי נתוני הגולשים

כבר אמרנו שהשיווק באינטרנט ניתן לניטור ומדידה בכל זמן בדומה לקידום אתר, שזה אחד הדברים היפים והטובים ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי. לכן, נצלו את האפשרות הזאת כדי לפרסם את הפוסטים בדף העסקי בשעות בהם הגולשים שלכם נמצאים בפייסבוק, כך שאחוז החשיפה אל הפוסטים והקמפיינים שאתם מעלים יהיה גבוה משמעותית.

פרסמו כמה שיותר סרטונים

בשנים האחרונות ניתן לראות כי גולשים רבים נמשכים אל מדיה מעניינת ומושכת מאשר טקסט. וודאי גם אתם שמים לב לכך בעצמכם כאשר אתם נמצאים ברשת הפייסבוק, תעדיפו להתמקד בסרטונים מעניינים או תמונות מושכות ותמשיכו לדפדף הלאה בפיד אם תתקלו בפוסט עם טקסט ארוך.

לכן, מומלץ להעדיף לפרסם קמפיינים עם טקסט קצר במיוחד המופיע בגוף הפוסט, ולהעביר את המסר המרכזי באמצעות סרטון אטרקטיבי שימשוך כמה שיותר משתמשים.

הקימו קמפיינים מניעים לפעולה

כדי שהקמפיינים שאתם מפרסמים בפייסבוק יהיה כמה שיותר מוצלחים, בחרו להתמקד במסר שיווקי מושך אך גם שיהיה מניע לפעולה. בדרך הזה תוכלו לקבל חשיפה גדולה יותר של הקמפיין באמצעות פעולות שהמשתמשים יעשו כמו שיתוף לחברים, הוספת לייקים, פרסום תגובה לפוסט ועוד.

קמפיין בפייסבוק שהופך להיות גדול ומצליח באמצעות כמה שיותר שיתופים ותגובות, הופך להיות באופן טבעי הרבה יותר ויראלי ומעניין כלפי גולשים רבים בפייסבוק. הוכחה לכך היא מגוון פוסטים זועמים או משעשעים שאנשים מפרסמים לחברים, שתוך כמה ימים בודדים הופכים להיות ויראליים במיוחד ומגיעים אפילו לנושאי שיחה בחדשות או בטלוויזיה.

זכרו להיות עם אצבע על הדופק

נזכיר שוב כי השיווק באינטרנט כמו קידום בגוגל ניתן למעקב ומדידה באופן קבוע. כמו שאתם משתמשים ביתרון הזה כדי לדעת כיצד להקים קמפיין מוצלח, למי הוא יפנה ומה יהיה המסר הטוב ביותר שלו – כך תוכלו להשתמש ביתרון הזה גם כדי להיות במעקב רציף אחר הקמפיין שפרסמתם בפייסבוק.

זוהי דרך מצוינת להבין כבר בימים הראשונים של הקמפיין האם הוא מצליח להגיע לקהל הרלוונטי שכיוונתם אליו, או שיש צורך לשנות אסטרטגיה ולפנות אל קהל אחר או אפילו לשנות את המסר המרכזי של הקמפיין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

השיווק הדיגיטלי הפך להיות פופולרי במיוחד בשנים האחרונות. הסיבה לכך נעוצה בעיקר בשימוש הגבוה שכל אחד עושה ברשת האינטרנט בכל זמן נתון, כך שברגע שלעסק

קרא עוד »
קידום אתרי אוכל

קידום אתרי אוכל – דגשים חשובים

מאז ומתמיד אהבתם לבשל במטבח. למרות שכל הסובבים אתכם מנסים לשכנע אתכם ללכת לתוכניות ריאליטי ובישול בפורמטים השונים שיש כיום בטלוויזיה, אתם מסרבים כי מספק

קרא עוד »

קטגוריות

דילוג לתוכן