איך לפלח קהל באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק?

פייסבוק היא ללא ספק הרשת החברתית הגדולה בעולם והדרך של מיליוני מפרסמים להגיע ישירות אל קהל היעד שלהם. אבל למרות שזה נשמע טוב למדי, רק היכרות אמיתית עם פלטפורמת הפרסום ושלל האפשרות שהיא טומנת בחובה, תאפשר לכם לראות תוצאות של ממש. אז איך מגיעים לאנשים הנכונים בלחיצת כפתור ואיך תוכלו לפלח את קהל שמתאים לכם באופן קל ופשוט? הנה כמה דרכים יעילות.

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 052-9095407

פילוח על פי גיל, מגדר ואזור מגורים

מכיוון שכל פרסום בפייסבוק מתחיל במחקר קטן אודות סוג הלקוחות שלכם, חשוב לאפיין תחילה את הפרסונה האינטרנטית שאליה אתם מכוונים. נסו לחשוב באיזה גיל הלקוח הממוצע שלכם, היכן הוא גר או מבלה את מיטב זמנו ומהי הזהות המגדרית שלו או שלה. אלמנטים אלו נחשבים לבסיסיים למדי, אולם רק בעזרתם ניתן לקבוע את סגנון הקמפיין, הקריאטייב שלו ואת הפאנל האידיאלי בעבורו.

פילוח על פי מצב משפחתי, שפה ועבודה

לאחר שכבר יצרנו פילוח ראשוני, אנו נמשיך במלאכת הטירגוט של הקמפיין שלנו. למעשה, בתהליך של פרסום בפייסבוק ניתן לבחור את הסטטוס המשפחתי של האנשים שיצפו במודעה (נשואים, רווקים או דווקא כאלו שנמצאים במערכת יחסים) וגם לדעת מהי השפה החביבה אליהם. שימו לב שלא מדובר דווקא בשפה שאותה הם דוברים, אלא בשפת המשתמש של חשבון הפייסבוק שלהם. כמו כן, ניתן לראות באיזה תפקיד הם מועסקים ובאיזו תעשייה הם מתמחים.

איך לפלח קהל באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק?

פילוח על פי תחומי עניין ידועים מראש

תחומי העניין הם אולי הלב של כל פרסום בפייסבוק והדרך של המפרסמים להגיע לקהל הנכון. בעזרת כלי זה ניתן לפלח את האנשים השונים על פי התחביבים שלהם, סגנון החיים שלהם וההעדפות הצרכניות שאותן הם מבטאים און ליין. כך ניתן לפרסם מסעדות לפודיז אמיתיים, כרטיסי טיסה עבור אלו אשר מתעניינים במלונות מעבר לים, או אפילו מוצרים לחיות מחמד עבור בעלי חתולים או כלבים. במילים אחרות, ניתן לבצע fine tuning  עד שתגיעו לקהל היעד שלכם.

פילוח מתקדם – יצירה של קהל מותאם אישית

אם עד עתה ראינו את הכלים הבסיסיים לפילוח בפייסבוק, כעת נפלוש לאזורים שבהם למקצוענות ולניסיון יש ערך של ממש. בעזרת עבודה עם הכלים המתקדמים של פייסבוק, ניתן לפלח את הקהל שיצפה בפרסומות שלכם על פי מידת האינטראקציה שלו עם המותג שלכם, הזמן שבו הוא צפה בסרטונים שלכם והדפים שבהם הוא ביקר באתר שלכם. יתרה מכך, ניתן לפרסם גם לחברים של מי שאוהב את המותג שלכם וליצור מסעות פרסום אשר מבוססים על קהל שהשאיר אצלכם פרטים בעבר – טלפון או מייל.

שורה תחתונה: בעזרת מערכת הפילוח המתקדמת של פייסבוק ניתן ליצור מסעות פרסום חוצי פלטפורמות ולהגיע לקהל היעד שלכם בזמן קצר. כל זאת, בכדי שתוכלו לקבל יותר עבור תקציב הפרסום שלכם במדיה הפופולרית בעולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

השיווק הדיגיטלי הפך להיות פופולרי במיוחד בשנים האחרונות. הסיבה לכך נעוצה בעיקר בשימוש הגבוה שכל אחד עושה ברשת האינטרנט בכל זמן נתון, כך שברגע שלעסק

קרא עוד »
קידום אתרי אוכל

קידום אתרי אוכל – דגשים חשובים

מאז ומתמיד אהבתם לבשל במטבח. למרות שכל הסובבים אתכם מנסים לשכנע אתכם ללכת לתוכניות ריאליטי ובישול בפורמטים השונים שיש כיום בטלוויזיה, אתם מסרבים כי מספק

קרא עוד »

קטגוריות

דילוג לתוכן