ההיגיון שמאחורי עולם ה- SEO

כולם חושבים שעולם הקידום האורגני מלא בתחבולות, מניפולציות וכל מיני תיאוריות מונפצות כאלו ואחרות. העניין הוא, שבסופו של יום, יש הרבה מאוד היגיון. לא הכל שחור ולבן, אבל בהחלט גם לא אפור, אם מישהו בתעשייה של קידום אורגני עושה משהו שהוא “אפור”, הוא בעצם לא בטוח בעצמו מספיק, או גרוע יותר, עושה משהו שהוא יודע שהוא בעייתי אבל מעדיף לקוות שיהיה בסדר ביום שלמחרת המעשה.ההיגיון שמאחורי ה-SEO

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 052-9095407

בוא נסתכל רגע על ה- SEO כמו על המוח האנושי

מה שאתם מכירים בתור Onsite – החלק הימני של המוח – העובדות

כל מה שקורה בנושא הOnsite  באתר שלכם, הוא בעצם החלק הימני של המוח, למה אתם שואלים? פשוט מאוד, החלק הימני של המוח שלכם מורכב מעובדות, הגיון, רציונל פשוט וכל הקשור למספרים ועובדות בשטח. אם מישהו שואל אתכם שאלה ואתם מנסים להיזכר בתשובה, בדרך כלל, הוא יגלגל קצת את העיניים לחלק העליון (למוח מן הסתם) בחלק הימני, משמע, מנסה להיזכר בעובדה שידע קודם לכן.

אז למה בעצם האונסייט הוא כמו החלק הימני? משום שכל מה שקשור באתר שלכם, הן מבחינת הקוד והן מבחינת תאימות תגיות מטא וכו’, הכל עניין עובדתי שמגובה באלפי מסמכים של גוגל עם הסברים פשוטים וברורים, אנחנו אלו שמחליטים כמה מתוך זה אנחנו באמת מיישמים.

מה שאתם מכירים בתור Offsite – החלק השמאלי של המוח – היצירתיות

כל מה שקורה ברמת ה Offsite בתהליך הקידום שלכם, הוא בעצם חלק מאוד יצירתי. החלק הימני של המוח הרי, הוא בדיוק זה, יצירתיות, רגשות, אומנות ועוד כל מה שגורם לכם לחשוב מחוץ לקופסא. ואופסייט, הוא בדיוק זה, החלק שאף אחד מאיתנו (וגם לא גוגל כמובן) לא באמת יודע מה הכי טוב לתהליך שלנו ומה הכי פחות טוב, אז מה אנחנו עושים? פותחים את המוח ומתחילים בבניית קישורים עם פרופיל קישורים מעניין, מגוון והכי חשוב, איכותי ורלוונטי.

לולא המוח שלנו, היינו סתם גופות עם איברים, ועם כמה שזה נשמע מאוד ריקני, ככה בדיוק תהליך קידום אתרים אורגני נראה ללא אסטרטגיה ותהליך מאופיין כהלכה. תהליך מחשבתי של בניית קישורים איכותית + בנייה נכונה של אופטימיזציה לאתר שלנו בונה תוצאות של הצלחה ובניית אוטוריטה לאתר ולמותג המקודם. כן, קישורים חיצוניים הם עדיין קריטיים לתהליך של SEO וכנראה ימשיכו להיות כאלה עוד שנים רבות.

לא סתם המוח הוא אחד הדברים הראשונים שהאדם מקבל בעת היווצרותו, חשוב מאוד לבנות תהליך אסטרטגי לSEO עוד לפני שהאתר קיים בכלל, יש סיבה שלא בונים בוויקס כל כך מהר או אפילו בג’ומלה, משום שעם התהליך הנכון אנחנו יודעים שוויקס לא יתאים לנו (ברמה הטכנית) וג’ומלה לא תתאים לנו (לפעמים אפילו מפאת חווית משתמש ללקוח הקצה שלנו). אז מה אנחנו צריכים לעשות? בעיקר לבנות הריררכיה ואסטרטגיה עוד לפני שיוצאים לדרך של קידום אורגני מקצועי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

השיווק הדיגיטלי הפך להיות פופולרי במיוחד בשנים האחרונות. הסיבה לכך נעוצה בעיקר בשימוש הגבוה שכל אחד עושה ברשת האינטרנט בכל זמן נתון, כך שברגע שלעסק

קרא עוד »
קידום אתרי אוכל

קידום אתרי אוכל – דגשים חשובים

מאז ומתמיד אהבתם לבשל במטבח. למרות שכל הסובבים אתכם מנסים לשכנע אתכם ללכת לתוכניות ריאליטי ובישול בפורמטים השונים שיש כיום בטלוויזיה, אתם מסרבים כי מספק

קרא עוד »

קטגוריות

דילוג לתוכן