סודות המומחים – קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל - מעשינו

מה עושה מומחה לקידום ממומן בגוגל שעל כל שקל שהמתחרה שלי מוציא, הוא מקבל 2? זו שאלה שנשאלת בידי בעלי עסקים רבים בארץ ובעולם כאחד. במאמר זה נגלה לכם את סודות המומחים, ואיך אנחנו גורמים לכם להרוויח יותר ולהוציא פחות.

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 058-7969900

4 כללים של כל מומחה לקידום ממומן בגוגל


1. דפי נחיתה ממוקדים: מומחה יוצר דפי נחיתה נפרדים כדי לקדם הצעות ספציפיות. דף נחיתה המתמקד במספר יעדים יכול לבלבל את הלקוחות שלו, ובכך ״להפסיד״ אותו כלקוח.

2. קריאה לפעולה: מומחה יקפיד להדגיש את הקישור הרצוי לקריאה לפעולה בדף הנחיתה. ויוודא שהגולש יעשה כמה שפחות פעולות בכדי לנהל את התוצאה הרצויה להשאיר פרטים או ליצור קשר.

3. גרסה לנייד: עם המספר ההולך וגדל של משתמשים ניידים המשתמשים באינטרנט, מומחה יבטיח שהאתר שלו מותאם למכשירים ניידים, ופשוט לשימוש. חווית המשתמש נכנסת פה לפעולה.

4. מומחה יגיד אמת ואיישם אותה – דף נחיתה של מומחה יעמוד בכל ההבטחות שניתנו במודעה שלו. לדוגמה, אם המודעה שלו מזכירה הנחות, הוא יוודא שדף הנחיתה כולל את העלות עם ההנחה. גולש שלחץ על מודעה שקרית לא רק שלא יבצע פעולה או רכישה, אך גם ייקר את העלות שלכם לקליק. זמו שהייה של גולש באתר עד שהוא סגר אותו, משפיע על העלות שלכם ישירות.

טיפים של מומחים לקידום ממומן בגוגל

אתם חייבים להיות חמושים ברשימת בדיקה של יעדים ומטרות הקמפיין שלכם, כמו גם ליצור דפי נחיתה ייעודיים להשגת כל אחד ואחת מהם. כיום, עסקים מכל הגדלים והנישות יכולים ליהנות, מקמפיינים פרסומיים. זוהי אפשרות נפלאה לעסקים קטנים ובינוניים להגיע לקהילות, לבנות אמון ולייצר לידים, גם עבור חברות קטנות יותר שהסתמכו על הפניות מפה לאוזן.

ואכן, עם כלים כמו גוגל אדס לפרסומים גאוגרפים, שהפכו לנגישים יותר מאי פעם לעסקים מקומיים למצוא לקוחות חדשים באזור שלהם ולהרחיב את הנוכחות הדיגיטלית שלהם.

מהו קמפיין גוגל לפרסומים גאוגרפיים?

פרסום שירותים מקומי הוא דרך מהירה יותר להפיץ את הבשורה, לבנות את העסק שלכם באינטרנט, ולהקל על משיכת לקוחות מקומיים. זוהי האפשרות האידיאלית עבור נותני שירותים שרוצים לחקור ולהרוויח משיווק ממומן, אך זקוקים ליותר זמן וכסף כדי להקדיש לכך.

חפשו וקבלו לידים מלקוחות פוטנציאליים באזור שלכם. שלמו רק כאשר לקוח פוטנציאלי יוצר איתכם קשר ישירות דרך המודעה שלכם.

למי מיועד פרסום גיאוגרפי?

פרסום גיאוגרפי הוא שיטת הפרסום היעילה ביותר עבור חברות קטנות או בינוניות. זה לא משנה אם יש לכם שני עובדים או עשרים. המטרה היא לספק דרך קלה לחבר את העסק שלכם עם לקוחות מקומיים שמחפשים נותני שירות אמינים ואיכותיים כמוכם.

פרסום גיאוגרפי זמין כעת עבור חלק מקטגוריות השירות. קטגוריות כאלה יפיקו תועלת רבה במידה והקמפיין שלהם יהיה מושלם.

רשימת הקטגוריות הנוכחיות של גוגל אדס כוללת קטגוריות:

  • שירותי תיקון מוצרי חשמל ביתיים
  • ניקוי שטיחים
  • שירותי ניקיון
  • חשמלאים
  • שירותי דלתות
  • HVAC (חימום או מיזוג אוויר)
  • שירותי פינוי אשפה
  • טיפול ותחזוקה של מדשאות
  • שירותי רילוקיישן
  • שירותי הדברה
  • אינסטלטורים
  • זגגים
  • גננים
  • שירותי נזקי מים
  • שירותי ניקוי חלונות
  • תיקון ותחזוקה של חלונות


בדקו אם הנישה שלכם נמצאת ברשימה למעלה. אם יש לכם ספק בנושא, אל תהססו לפנות למומחים בתחום. ספרו להם על העסק שלכם, היכן הוא נמצא ומי הלקוח המושלם והם כבר יעשו את השאר.
זכרו – מומחה יכניס לכם פי כמה וכמה על כל שקל שתוציאו, בהתחייבות.

בשיתוף משרד פרסום מעשינו – https://maaseinu.co.il/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

בניית דפי נחיתה - קונטקט מי

דפי נחיתה: המדריך למתחילים

המאמר הזה יהיה ארוך ומעניין, בו ננסה לשלב את כל המידע הבסיסי לגבי דף נחיתה מוכר: יצירת דף נחיתה, קידומו והאופטימיזציה שלו. החומר ללא ספק

קרא עוד »

קטגוריות

דילוג לתוכן