המותגים הבולטים היום, אלו שמצליחים לבסס את עצמם בעולם העסקי, לייצר לקוחות באופן תמידי ולמכור בצורה מספקת הם אלו שמייצרים תוכן שובה לב, ענייני ומעניין עבור קהל הלקוחות שלהם. כלים ליצירת תוכן דיגיטלי עוזרים לכם להחיות את הסרטונים, הפודקאסטים, הפוסטים ברשתות החברתיות או את המאמרים בבלוג שלכם. במאמר הזה נעבור על מספר כלים מומלצים ליצירת תוכן, בחינם ובתשלום ונתרכז בכלים מקצועיים שמאפשרים לנו ליצור ולפרסם תוכן בצורה נוחה.

[elementor-template id="1693"]

מה זה כלי ליצירת תוכן?

כלים ליצירת תוכן מסייעים בתהליך יצירת התוכן. זה עוזר לכם לפתח תוכן לערוצי השיווק של המותג שלכם – בין אם זה לפודקאסט שלכם, לרשתות החברתיות השונות, לבלוג באתר או לערוץ היוטיוב שלכם. כלים אלה עוזרים במספר משימות כמו עיצוב גרפיקה מהירה ללא ניסיון, עריכת סרטונים וחיפוש אחר נושאים פופולריים לכתוב עליהם.

כלים מומלצים בתשלום ליצירת תוכן

כשאנשים פוגשים במהלך הגלישה שלהם אונליין תוכן שמעניין אותם, הם נוטים להעביר אותו הלאה ולשתף אותו לחברים שלהם. ככה שהם בעצם מפיצים את המותג שהם אוהבים הלאה דרך התוכן שלו. בעלי עסקים ומותגים ישמחו לקבל שיתופים כאלה כל עוד השיתוף משקף ישירות את הערכים והאווירה שלהם כמותג. עיינו ברשימת הכלים הטובים ביותר בתשלום ליצירת תוכן שיכולים לעזור לכם להעלות את הרמה באסטרטגיית שיווק התוכן שלכם:

1. HitFilm

HitFilm הוא כלי ליצירת וידאו קל מאוד לשימוש שעוזר לכם לייצר סרטונים ברמה מקצועית. גישה למלאי עצום של תמונות ולקטעי מוזיקה זמין לכם ישירות בתוך הכלי, מה שהופך את תהליך היצירה והעריכה של הסרטונים למהיר יותר. בנוסף, תוכלו להשתמש בספריית אפקטים חזותיים נרחבת ש-HitFilm מציע כדי לעשות את הסרטונים שלכם מיוחדים יותר. ל-היט פילם יש גרסה חינמית מצומצמת עם כלי עריכה ויצירה בסיסיים עם אפשרות לשדרוג לגרסת Creator (בעלות של 6.25$ לחודש) או לגרסת Pro (בעלות של 9.99$ לחודש).

2. BuzzSumo

BuzzSumo הוא כלי חזק שיכול לעשות הרבה דברים שונים. אפשר להשתמש בו למחקר לפני יצירת תוכן, למציאת פיסות תוכן רלוונטיות שאותם ניתן להרחיב, למצוא משפיענים ולעקוב אחרי דברים שקורים באינטרנט. לבאזסומו יש גם אפשרות לאמת את אסטרטגיית התוכן שלכם ולוודא שהנושאים שלכם מספיק עדכניים וטרנדים בהתאם למגמות שיש בשוק. ל-BuzzSumo יש גרסה חינמית (כוללת 10 חיפושים בחודש), גרסת Pro בעלות של 99$ לחודש, גרסת Plus בעלות של 179$ לחודש וגרסת Large בעלות של 279$ לחודש.

3. Buffer

Buffer הוא כלי שנועד לתזמן בצורה נכונה את פרסום התוכן באסטרטגיית התוכן שלכם. בעזרת באפר תוכלו לתזמן ולנהל את פרסום הפוסטים ברשתות החברתיות בהן המותג שלכם פעיל. הכלי מאפשר לכם לפרסם פוסטים, לעקוב אחר מעורבות הגולשים ולצפות בניתוח מלא של ביצועי התוכן בפלטפורמה שימושית אחת. ל-Buffer יש גרסה חינמית בסיסית מאוד, גרסת Essential בעלות של 6$ לכל רשת חברתית שאותה תרצו לנטר, גרסת Team בעלות של 12$ לכל מדיה חברתית שאותה תרצו לנהל וגרסת Agency לסוכנויות בעלות של 120$ עבור 10 רשתות חברתיות או חשבונות ברשתות.

4. Canva

Canva הוא כלי מאוד מומלץ ליצירת גרפיקות בצורה מהירה. הכלי מאוד נוח וקל לשימוש עד לרמה שעיצובים מקאנבה נראים כאילו הגיעו ממעצב מקצועי, למרות שבאופן מציאותי אפשר להכין בכלי עיצובים תוך 5 דקות עם מעט ניסיון. הכלי שימושי בעיקר עבור פוסטים לרשתות החברתיות, מכיוון שהממדים האופטימליים עבור כל רשת חברתית (למשל אינסטגרם) כבר נמצאים בתוך ההגדרות של הכלי. אפשר לעשות המון עם הגרסה החינמית של Canva, אבל גרסת ה-Pro נותנת לכם את האפשרות לעבוד עם כלים מתקדמים, תמונות נבחרות שזמינות רק לרפו והעלאה של פונטים מותאמים אישית לתוך המערכת. שדרוג לגרסת הפרו בקאנבה תעלה לכם 12.99$ לחודש וניתן לשדרג גם לגרסת Enterprise בעלות של 30$ לחודש.

5. Riddle

Riddle הוא כלי שימושי ליצירת חידונים אונליין שיכול לעזור לכם ליצור חידונים בצורה מהנה ואינטואיטיבית או חידונים המתקשרים עם לקוחות פוטנציאליים שלכם ועוזרים להם להבין איזה מהמוצרים שלכם יתאימו לאורח חיים שלהם. ל-Riddle יש ניסיון חינם של 14 יום ולאחר מכן תכנית בסיסית תעלה לכם 29$ לחודש, תכנית Pro תעלה 49$ לחודש, תכנית Team תעלה 249$ לחודש ויש גם תוכנית Enterprise לסוכנויות ולעסקים גדולים במחיר מותאם אישית.

לסיכום

שיווק של תוכן הוא הרבה יותר מסתם להעלות תוכן לבלוג. ההתמקדות החדשה בסוג התוכן ובאיכות שלו הופכת עסקים למפיקים, יוצרים ועורכים והשקעה בשיווק באמצעות תוכן חשובה מאי פעם. תוכן מקורי, אינטואיטיבי, מרתק, מרגש, מצחיק, מעורר מחשבה או משמעותי יעזור לכם לבלוט על פני המתחרים שלכם. הכלים השימושיים במאמר הזה יעזרו לכם ליצור, לתכנן ולפרסם את התוכן שלכם באתר וברשתות החברתיות בין אם אתם יוצרים תוכן כבר שנים או שאתם רק מתחילים. כלי שיווק ויצירת תוכן הם רק כלים, אבל בידיים היצירתיות הם מקבלים משמעות אחרת.

על הכותב

אור פיאלקוב, בן 38, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, חברה המתמחה בפרסום בגוגל ומגוון ערוצים נוספים. מומחה ניהול קמפיין בפייסבוק, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. הבעלים של  EasyCloud, חברה שמנגישה גוגל ענן ואת עולם אחסון האתרים בענן בעזרת Cloudways (קלאודוויז) לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.