טאבולה ואאוטבריין

המרדף אחר השיווק האידאלי אקטואלי כיום יותר מתמיד, כאשר אנשים ממהרים לסגור באנרים ומחפשים יותר תוכן ופחות שיווק, ועל כן אם גם לכם חשוב להישאר מעודכנים, מוטב שתכירו שלושה שחקנים עיקריים: גוגל אדוורדס, טאבולה ואאוטבריין – כל אחד ונוסחת הקסם שלו. נתחיל את ההיכרות עם טאבולה ואאוטבריין, שני נדבכים יחסית דומים, אך גם ביניהם ניתן למצוא הבדלים .

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 052-9095407

שנעבור להשוואה?

פרסום בטאבולה ואאוטבריין הם צמד חמד בתחום השיווק הממומן והם מופיעים במגוון אתרי תוכן פופולאריים. כיצד זה עובד ובמה מדובר? מכירים שקוראים כתבה ומהר מאד היא שולחת לכתבה נוספת שעשויה גם כן לעניין? ובכן אין זה צירוף מקרים, אלא מהלך שיווקי מושקע שמאפשר ללקוח לחוש כאילו הוא זה ששולט בצריכת התוכן, בעוד שמאחורי המראה עומדת פרסומת סמויה שאט אט מובילה לאתר הרצוי, משמע מגדילה את החשיפה למוצר (או לשירות) שמבקשים לקדם.

מי מציע מה

ציינו שבין טאבולה ואאוטבריין יש הבדלים ועל כן נעצור ונתמקד – נבין מי מציעה מה. ראשית נציין שאתרים שונים מפרסמים סוגי פלטפורמות שונות. כך למשל YNET מפרסמת רק פרסומות מסוג טאבולה ובאופן כללי טאבולה מפרסמת במגוון נרחב של אתרים – 26 אלף אתרים (לעומת 11 אלף אתרים שבהם מפרסמת אאוטבריין). כמו כן, טאבולה אינה מתאימה עבור כל סוגי השיווק הרצויים, כך למשל אם עומדים לפרסם תחום בעייתי (כגון הלוואה בשוק האפור), הרי שטאבולה אינה הכתובת, ולו כי YNET אינה מאשרת. עוד נציין שאם מבקשים לשווק תחום שנחשב מאוד תחרותי, הרי שהפעם יש להעדיף את אאוטבריין, וזאת כי היא מאפשרת לבחור באופן יותר ממוקד את קהל היעד.

דגשים חשובים

לאור הדברים טוב להכיר ששתי האופציות חשובות, אך על מנת לתעל את התוצאה, חשוב לבחון מיהו קהל היעד, האם הזמן שצריך לחכות לתוצאות מהווה פקטור מהותי, עד כמה האתר פופולארי וכדומה. כמו כן, בין אם בוחרים באופציה כזו או אחרת, יש להשקיע בתוכן איכותי, לקחת בחשבון שההוצאה היומית פר קליק יחסית יקרה (לעומת שיווק דרך גוגל אדוורדס), להיות יצירתיים, להשקיע בשיתופי פעולה ולכל אורך הדרך לבצע אופטימיזציה – לבחון שההשקעה עונה על היעדים שהוגדרו מראש. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

השיווק הדיגיטלי הפך להיות פופולרי במיוחד בשנים האחרונות. הסיבה לכך נעוצה בעיקר בשימוש הגבוה שכל אחד עושה ברשת האינטרנט בכל זמן נתון, כך שברגע שלעסק

קרא עוד »
קידום אתרי אוכל

קידום אתרי אוכל – דגשים חשובים

מאז ומתמיד אהבתם לבשל במטבח. למרות שכל הסובבים אתכם מנסים לשכנע אתכם ללכת לתוכניות ריאליטי ובישול בפורמטים השונים שיש כיום בטלוויזיה, אתם מסרבים כי מספק

קרא עוד »

קטגוריות

דילוג לתוכן