מדוע דף נחיתה הוא הכלי השיווקי החשוב ביותר כיום?

כאשר אנחנו פונים אל לקוחות אנחנו צריכים לזכור כי יש עוד מאות ואלפי חברות אשר מתחרות על תשומת הלב שלהם. אי אפשר להתעלם מכך כי דעתם של הלקוחות מוסחת בקלות וזה יוצר לנו בעיה חמורה ביותר אשר אנחנו חייבים לחשוב כיצד אנחנו יכולים להתגבר עליה. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי אם אנחנו רוצים למשוך את תשומת הלב של הלקוחות שלנו דף נחיתה הוא אולי האופציה הטובה ביותר לכך. אתם צריכים להבין כי דף זה הוא כלי שיווקי תמציתי אך רב עצומה אשר מעטים הכלים הפרסומיים אשר משיגים את אותה אפקטיביות. לכן אנחנו חושבים כי כל מסע פרסום דיגיטלי צריך לכלול דפי נחיתה ואסור לזלזל באופציה זו.

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 052-9095407

על מה אסור לוותר כאשר אני יוצר דף נחיתה?

אם אתם מחליטים על בניית דף נחיתה אתם חייבים להקפיד על מספר דברים ואין זה משנה אם אתם יוצרים את דף הנחיתה לבד או עם חברה מקצועית. אולי הדבר החשוב ביותר שעליו אתם צריכים להקפיד הוא שדף הנחיתה יהיה מעוצב ברמה גבוהה. עליכם להבטיח כי הצבעים יהיו נעימים למראה, כי הגופן בגודל המתאים ובהדגשה היכן שצריך, כי יש תמונה המושכת את תשומת הלב של הקורא וגם קשורה אל המותג שלכם. רק עם הדף יהיה מעוצב אתם תוכלו להיות בטוחים כי הוא ישיג את המטרה שלו ולהתגבר על מערכת הסינון של כל לקוח הגולש באינטרנט ואשר באופן לא מודע מסנן את כל הפרסומות שהוא רואה אלא אם כן הן יפות ומושכות את העין.

האם עיצוב של דף נחיתה הוא הדבר היחיד שצריך לעניין אותי?

אך עליכם להבין כי העיצוב של דף נחיתה הוא ממש לא כל הסיפור כאשר אנחנו יוצרים דף נחיתה. לצד זאת אתם צריכים להכיר מושג סופר חשוב המשפיע עליכם מאוד והוא UX/UI. הכוונה במושג היא לקלות התפעול של דף הנחיתה שלכם. כך לדוגמא אתם חייבים ליצור טופס להשארת פרטים במיקום נכון, אתם חייבים להניע את הלקוח לפעולה בצורה חכמה ואתם חייבים להבטיח כי ללקוח יהיה קל לקרוא את דף הנחיתה. אם כל הדברים הללו לא יתקיימו אתם תהיו בבעיה חמורה ועל כך אתם חייבים לחשוב.

האם דף נחיתה מתאים רק לפרסום בגוגל?

משום בציבור אשר אינו מומחה לדפי נחיתה השתרשה התפיסה ולפיה דף נחיתה מתאים רק לפרסום בגוגל, אך זוהי טעות חמורה. אל תבינו אותנו לא נכון ברור כי פרסום בגוגל מחייב שימוש בדפי נחיתה, אך זה ממש לא המקרה היחיד שבו יש צורך לעשות שימוש בדפי נחיתה. כך לדוגמא גם פרסום בפייסבוק מחייב לעתים דפי נחיתה והם חייבים להיות ברמה לא פחות גבוהה מאשר דפי הנחיתה בגוגל. אפילו באתר של העסק שלנו יכול מאוד להיות שנרצה ליצור דפי נחיתה אשר יפנו את הלקוח למקום מסוים או יניעו אותו לפעולה. עליכם להבין כי כל מקרה הוא לגופו וכי תמיד יש לשקול היכן הכי מתאים ליצור דף נחיתה.

מדוע כל כך כדאי ליצור דף נחיתה עם ג’נסיס?

אם החלטתם ליצור מסע פרסום דיגיטלי הכולל גם דף נחיתה ועוד דברים רבים כדאי לכם לעשות זאת עם החברה הכי טובה בשוק הלוא היא חברת ג’נסיס. הניסיון שלנו בקמפיינים דיגיטליים הוא עצום ואנו גאים להגיד כי אין עוד חברה בשוק שכה מנוסה כמונו. העובדה כי אנחנו כל כך מנוסים אינה אומרת כי אנחנו מוותרים על מקוריות ויצירתיות ולמעשה אלו הם אבני היסוד שלנו בכל פעולה ופעולה שאנו עושים. אנחנו מאמינים כי תודות ליכולות שלנו אנחנו נצליח ליצור לכם את הקמפיין הטוב ביותר שיש. קמפיין אשר יביא לכם לקוחות חדשים לחברה אשר לא רק יכנסו לאתר האינטרנט שלכם אלא גם יקנו את המוצר או השירות שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

השיווק הדיגיטלי הפך להיות פופולרי במיוחד בשנים האחרונות. הסיבה לכך נעוצה בעיקר בשימוש הגבוה שכל אחד עושה ברשת האינטרנט בכל זמן נתון, כך שברגע שלעסק

קרא עוד »
קידום אתרי אוכל

קידום אתרי אוכל – דגשים חשובים

מאז ומתמיד אהבתם לבשל במטבח. למרות שכל הסובבים אתכם מנסים לשכנע אתכם ללכת לתוכניות ריאליטי ובישול בפורמטים השונים שיש כיום בטלוויזיה, אתם מסרבים כי מספק

קרא עוד »

קטגוריות

דילוג לתוכן