איך לקדם אפליקציות?

אנשים רבים עבדו קשה על האפליקציה שלהם, הם בזבזו חודשים ארוכים על איפיון, עיצוב, פיתוח ובדיקות איכות מתישות ומייגעות. בסופו של דבר, הם הגיעו לרגע המרגש שבו האפליקציה שלהם עובדת בצורה תקינה וניתן לשחרר אותה לאפסטור. בשלב הזה, חשוב להבין כיצד ניתן לקדם אותה במעלה התור הארוך, היות ואם היא תישאר בתחתית הרשימה, אף אחד לא יזכה בכלל להכיר אותה. אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם את האפליקציה שלכם, היא לספק אותה בחינם למשתמשים השונים. זהו המודל העסקי הנפוץ ביותר, אך גם הוא כמובן לא מהווה שום ערובה להצלחה. יש צורך להשקיע לא רק בפיתוח של האפליקציה עצמה, אלא גם בשיווק שלה, בפרסום שלה ובקידום שלה בכל האמצעים האפשריים, כדי להעלות אותה בדירוג באפסטור ולהגדיל את מספר המשתמשים שלה. לאחר שהאפליקציה מהווה הצלחה עצומה, ניתן לייצר רווחים נאים על ידי מכירה של מודעות פרסום בתוך האפליקציה.

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 052-9095407

כיצד לקדם אפליקציות ולהפוך אותן ללהיט?

• קודם כל, חשוב לתת את הדעת למיתוג נכון של האפליקציה. שלב זה כולל אופטימיזציה של נראות האפליקציה, במטרה שהמשתמש יראה לנגד עיניו אפליקציה מקצועית ורצינית, במקום גרסה חובבנית ולא איכותית. לכן חשוב להשקיע בנראות של האפליקציה בתוך חנות האפליקציות של גוגל ואפל. אחד המשתנים החשובים ביותר הוא השם שבחרתם לאפליקציה שלכם, היות והוא מהווה גורם משמעותי באלגוריתם של מנוע החיפוש בחנות האפליקציות. השם אמור להיות קצר וקולע, אך גם רלוונטי לשימושים של האפליקציה. כמו כן, חשוב לשים לב למילות המפתח שבחרתם כדי לקדם את האפליקציה שלכם, כאשר הכללים שונים בין אפל לגוגל. מומלץ להיעזר באיש מקצוע, כדי לא לפספס את השלב החשוב הזה.
• גורם מאוד חשוב בקידום האפליקציה הוא האייקון שלה, לכן כדאי להשקיע לא מעט זמן ומאמצים בתכנון שלו. האייקון חייב להיות בולט, והוא אמור להיות רלוונטי לשם של האפליקציה ולתפקודים שהיא מציעה. טיפ חשוב בנושא – כדאי לייצר את האייקון עם שוליים צבעוניים, היות והם יעזרו לו לבלוט על כל סוג של רקע.
• עמוד ההורדה הינו העמוד שמכיל מידע נוסף לגבי האפליקציה, הוא אמור לספק מידע ענייני ולהניע את הגולש להוריד או לרכוש את האפליקציה. מי שלא ישקיע בעמוד הזה, ימצא את עצמו ללא משתמשים. בשלב הזה צריך לשלב צילומי מסך מהאפליקציה, אשר אמורים להראות טוב ולעשות רושם ראשוני חיובי על הגולשים, היות וזהו אחד הפקטורים החשובים ביותר בהחלטה האם להוריד את האפליקציה או להמשיך לדפדף. יש צורך להשקיע בטקסט שיסביר את צילומי המסך בצורה מעניינת, שתמשוך את הגולש להוריד את האפליקציה ולהתנסות בה בכוחות עצמו.

לסיכום, חנויות האפליקציות של גוגל ואפל מפוצצות במאות אלפי אפליקציות שונות, כך שלא פשוט לקדם אפליקציות חדשות ויש צורך לפעול לפי כללים מסויימים, במטרה לסייע במלאכת הקידום. ההמלצה הכללית היא לעבוד עם אנשי מקצוע מובילים בתחום, הן בצד הפיתוח והן בצד הקידום, דוגמה אחת לחברה כזאת היא שטיבל פיתוח אפליקציות, כך תקבלו ליווי מקצועי מלא ותשחררו לשוק מוצר מוגמר בצורה אופטימלית!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

קידום תחומים פיננסים באינטרנט

השיווק הדיגיטלי הפך להיות פופולרי במיוחד בשנים האחרונות. הסיבה לכך נעוצה בעיקר בשימוש הגבוה שכל אחד עושה ברשת האינטרנט בכל זמן נתון, כך שברגע שלעסק

קרא עוד »
קידום אתרי אוכל

קידום אתרי אוכל – דגשים חשובים

מאז ומתמיד אהבתם לבשל במטבח. למרות שכל הסובבים אתכם מנסים לשכנע אתכם ללכת לתוכניות ריאליטי ובישול בפורמטים השונים שיש כיום בטלוויזיה, אתם מסרבים כי מספק

קרא עוד »

קטגוריות

דילוג לתוכן