פרסום גוגל ממומן

כל מי שמכיר ולו במעט את עולם הפרסום באינטרנט ובפרט את כל מה שקשור לגוגל באופן ספציפי, יודע שישנם שני מסלולים עיקריים בשביל פרסום גוגל ממומן. מסלול אחד הוא אורגני, המתבסס על תהליך אופטימיזציה לאתר על מנת שהוא יקודם באופן עצמאי במנוע החיפוש. מסלול שני הוא ממומן, קרי פרסום בכסף בין אם זה במנוע החיפוש ובין אם זה ברשת הפרסום של גוגל. 

[elementor-template id="1693"]

כמעט כל בית עסק וכל בעל מקצוע, ירצו להשקיע בפרסום אורגני בגוגל, מתוך הנחה שזה גם יותר זול וגם יכול לייצר תוצאות הרבה איכותיות. ברגע שנוקטים בקו זה, אז נהנים מחשיפה ספציפית ומדויקת לאתר, לאורך זמן, אפשר לייצר חשיפה הרבה יותר רחבה וליהנות מפרסום אפקטיבי הן לאתר עצמו והן לתכנים שמופיעים בו. 

יחד עם זאת, כפי שאנחנו יודעים הרבה מאוד בעלי עסקים ובעלי מקצוע לא מסתפקים בכך ומשקיעים כסף רב בפרסום גוגל ממומן, כלומר רכישת מודעות בגוגל. עולה שאלה למה הם עושים זאת אם יש אפשרות ליהנות מקידום באופן אורגני. 

מדוע משתלם להשקיע בגוגל ממומן?

ראשית, מדובר על מודעות המתפרסמות במנוע החיפוש של גוגל במקום בולט וכן ברשת הפרסום של גוגל באתרים שונים, בעלי הקשר דומה. למשל, אם מדובר על מודעת תיירות, אז היא תופיע לא רק במנוע החיפוש אלא גם במקומות אחרים שקשורים לתחום. 

שנית, מדובר על פרסום שיכול להיות רלוונטי לא רק לאתר, אלא גם לאירועים, מוצרים ושירותים ספציפיים יחד עם שיווק ברשתות חברתיות. הרבה פעמים זה נכון ומשתלם יותר, מתוך הבנה שפרסום כזה הוא יותר מהיר ובעל אפקט משמעותי יותר. 

שלישית, מדובר על תשלום לא גבוה באופן יחסי, בטח ביחס לחשיפה שניתן לייצר דרכו ולכן הוא משתלם מבחינה כלכלית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.