כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי

ככל שעובר הזמן, בעלי עסקים ונותני שירות מתחילים יותר ויותר לעבור לאינטרנט ולחפש דרכים חדשות ויצירתיות להשיג לקוחות משלמים רבים יותר.

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 052-9095407

אחת מהדרכים למשוך יותר לקוחות לעסק, היא באמצעות שימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי.

לכרטיס הדיגיטלי יש את היכולת להגדיל את מספר הפניות שהעסק מקבל, תוך שמירה על קשר עם הלקוחות והוזלת עלויות הפרסום.

במאמר הבא נסביר איך הכרטיס הדיגיטלי עושה זאת, ומה חשוב לדעת על כרטיס ביקור דיגיטלי בכדי שהוא ימיר יותר לקוחות משלמים לעסק.

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי ולמה הוא משמש?

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כרטיס ביקור של העסק, הנימצא באתר אינטרנט.

הכרטיס הדיגיטלי מכיל את כל פרטי העסק יחד עם כפתורים מהירים ליצירת קשר וביצוע פעולות שונות, עליהם נדבר בהמשך המאמר.

משום שכרטיס ביקור דיגיטלי נימצא באינטרנט ומכיל את כל הפרטים על השירות/ המוצר, ניתן להשתמש בו גם כמיני אתר שיווקי של העסק.

חוץ מהשימוש המסורתי של שליחת הכרטיס ללקוחות הפוטנציאלים (ע”י וואטסאפ, מייל, סריקת ברקוד וכו’) ניתן לפרסם את הכרטיס במדיה החברתית.

ככל שייחשפו יותר אנשים לכרטיס הדיגיטלי, אם זה בפרסום הכרטיס, ואם זה בשליחתו, כך יעלו כמות הפניות והלידים שנקבל דרכו.

איך כרטיס ביקור דיגיטלי משיג יותר לקוחות?

לעומת כרטיס הביקור הישן (מנייר) שלרוב אובד או נזרק לפח, לפני שביצעו פעולת התקשרות ממנו, כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לשמור על קשר עם כל לקוח ולקוח עד רגע הקנייה של המוצר/ השירות שאנו מציעים לו.

ברגע שלקוח קיבל מאיתנו כרטיס ביקור דיגיטלי, הוא יכול לבצע 2 פעולות שונות שיאפשרו לו לשמור על קשר עם העסק עד לרגע בו הוא זקוק לשירות/ מוצר שלנו.

  1. ניתן לשמור את נותן השירות באנשי הקשר בלחיצת כפתור אחת.

הלקוח, שקיבל את הכרטיס, יכול לשמור את פרטיך באנשי הקשר בקלות רבה, ולחזור אליך בשעת הצורך.

  • ניתן להוריד קיצור דרך לכרטיס הדיגיטלי על מסך הבית של הפלאפון הנייד.

הלקוח שקיבל את הכרטיס יכול לשמור את הכרטיס על מסך הבית של הפלאפון וברגע שהוא יזדקק לשירות/ מוצר שלך הוא יכול לחזור לכרטיס מיד ולקרוא את כל האינפורמציה שהוא צריך כדי לבצע רכישה.

הקלות בשמירת פרטי העסק או שמירת הכרטיס עצמו והתוכן הממוקד שהוא מכיל, מהווים יתרון משמעותי לכרטיס בהמרת אותם לקוחות שנחשפו לכרטיס ללקוחות משלמים.

יתרונות נוספים שהופכים את הכרטיס הדיגיטלי למשתלם יותר:

חוץ מהיתרונות עליהם דיברנו קודם לכן, לכרטיס ביקור דיגיטלי יש יתרונות נוספים, שהופכים אותו למשתלם ורווחי יותר לעצמאים ובעלי עסקים.

  • מיני אתר שיווקי

כרטיס ביקור דיגיטלי משמש גם בתור מיני אתר שיווקי וממוקד על המוצרים/ שירותים של העסק.

הכרטיס הדיגיטלי מכיל את כל התוכן על העסק ומשמש גם כמיני אתר שיווקי שניתן לפרסם ולקבל לידים ונוכחות אינטרנטית רבה יותר לעסק.

  • מקודם בתוצאות החיפוש של וגוגל

כרטיס ביקור דיגיטלי מותאם למנועי החיפוש של גוגל.

כלומר, ניתן למצוא אותו בתוצאות החיפוש של גוגל.

כמובן שבביטויים בעלי נפח חיפוש לא מהגבוהים ביותר  ובביטויים שכוללים את שם העסק או העיסוק.

  • צובר רשימת תפוצה ועוקבים

כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר להגדיל את כמות החשיפה הקבוע לתוכן ולהצעות מעודכנות של העסק.

מכיוון שהכרטיס מכיל כפתורים מהירים לרשתות חברתיות, ניתן להגדיל את כמות העוקבים ולחשוף את הלקוחות לתכנים ופרסומים נרחבים יותר במדיות החברתיות.

כמו כן, אפשר לכלול בכרטיס גם טופס ליצירת קשר עם בעל העסק.

הלקוחות שממלאים בו פרטים יכולים לקבל תוכן עם ערך וחומר פרסומי למייל ולסמס ולחשוף אותם לתכנים בעלי ערך ותוכן שיווקי נוסף על העסק.

  • חוסך עלויות הדפסה

לעומת הכרטיס המודפס שהיה נהוג בעבר, כרטיס ביקור דיגיטלי אינו דורש עלויות הדפסה.

ניתן לשלוח אותו אינספור פעמים ללא מגבלה, וללא פגיעה באיכות הסביבה.

  • תמיד זמין ומעודכן

כרטיס ביקור דיגיטלי תמיד יהיה זמין על גבי מסך הבית של הפלאפון הנייד בשילוב תוכן עדכני על העסק, זמין בכל רגע נתון.

  • הנעה לפעולה

מכיוון שהכרטיס הדיגיטלי מכיל כפתורים מהירים ליצירת קשר וביצוע פעולות נוספות בקליק, הוא מניע לקוחות לפעולה וליצירת קשר בקלות.

הכרטיס מאפשר ליצור קשר במגוון דרכים בקליק אחד, ללא צורך בהעתקת הפרטים למסך הטלפון כפי שנהוג בכרטיס מנייר.

מה כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל?

כרטיס ביקור דיגיטלי חכם, שניבנה בצורה נכונה מכיל את כל פרטי העסק הרלוונטיים ללקוח, בשילוב כפתורים מהירים ליצירת קשר במגוון דרכים.

הכרטיס מכיל פרטים ותוכן המסבירים על המוצר/ שירות ועל העסק:

  • הסבר על המוצרים/ שירותים
  • אודות העסק
  • סרטון תדמית
  • גלריית תמונות
  • מפת מיקום
  • תמונות בעל העסק/ הצוות
  • לוגו העסק
  • מחירון
  • טופס השארת פרטים

ועוד.

כרטיס ביקור דיגיטלי חכם חושף את הלקוח למגוון  דרכים ליצירת קשר וביצוע פעולות במהירות, בהתאמה לסוג העסק.

הכפתורים שהכרטיס הדיגיטלי יכול להכיל:

  • שליחת הודעה בוואטסאפ
  • שיתוף בוואטסאפ
  • שליחת מייל
  • התקשרות לטלפון/ טלפון סלולארי
  • כניסה לאתר אינטרנט/ בלוג
  • רכישת מוצר
  • שמירה באנשי הקשר
  • ניווט לעסק
  • כניסה לרשתות חברתיות

ועוד.

כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי?

תשלום הכרטיס מתבצע בצורה שונה מהתשלום של הכרטיסים מנייר.

מכיוון שכרטיס ביקור דיגיטלי נימצא באתר אינטרנט, הוא דורש כמו כל אתר אחר אחסון ותחזוקה. וכמו כל אתר אינטרנט אחסון ותחזוקת הכרטיס כרוכים בתשלום שנתי קבוע.

כלומר קיים תשלום חד פעמי עבור בניית ועיצוב הכרטיס  שלרוב כולל אחסון של השנה הראשונה, ולאחר שנה של שימוש בכרטיס, קיים תשלום עבור האחסון והתחזוקה של הכרטיס.

עלות הבנייה של הכרטיס משתנה מחברה לחברה, בהתאם  לחבילה הנבחרת, לתוכן ולערך המוסף שהכרטיס כולל.

המחירים יכולים לנועה מ200 שקל לכרטיס הבסיסי ביותר ועד 1500 שקל לכרטיס המקצועי ביותר.

סיכום

כרטיס ביקור דיגיטלי חכם הינו כרטיס ביקור, שנימצא בדף אינטרנט ומכיל את כל פרטי העסק בשילוב כפתורי יצירת קשר מהירים.

הכרטיס הדיגיטלי עוזר לעצמאים ובעלי עסקים להמיר יותר לקוחות משלמים. זאת בזכות היכולת שלו לשמור על קשר עם הלקוחות הפוטנציאלים שקיבלו אותו או נחשפו אליו ברשתות החברתיות, לאורך זמן.

לקוח פוטנציאלי שקיבל את הכרטיס יכול לשמור אותו על מסך הבית של הפלאפון, וכך להיחשף לאינפורמציה נוספת על השירות/ מוצר בכל רגע נתון  וליצור קשר עם בעל העסק גם לאחר תקופה ממושכת.

לחלופין הלקוח יכול לשמור את פרטי בעל העסק באנשי הקשר, בלחיצת כפתור אחת וליצור איתו קשר ולקבל מידע נוסף בכל עת.

כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל מגוון רחב של יתרונות ושימושים שכרטיס ביקור רגיל מנייר, אינו מכיל.

אלו יתרונות שמספקים נוכחות אינטרנטית לבעל העסק יחד עם יכולת להמיר יותר לקוחות ולחסוך בעלויות הפרסום.

כותב המאמר

היי, אני אורי ינקוביץ כותב המאמר.

עוסק בשיווק דיגיטלי ומנהל את האתרsmartanddigital.co.il  העוסק בבניית כרטיסי ביקור דיגיטליים עבור בעלי עסקים קטנים ובינוניים במגוון עיסוקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

עורך דין לשון הרע

עורך דין לשון הרע – איך בוחרים?

מתי צריך עורך דין לשון הרע? אם שמך הטוב נפגע בהשמצות באינטרנט (בווטסאפ, בפייסבוק, בטוויטר, בדואר אלקטרוני, בפורום באינטרנט, בהודעה קולית או כתובה, במסנג’ר, באינסטגרם,

קרא עוד »
כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי

ככל שעובר הזמן, בעלי עסקים ונותני שירות מתחילים יותר ויותר לעבור לאינטרנט ולחפש דרכים חדשות ויצירתיות להשיג לקוחות משלמים רבים יותר. שיווק בפייסבוק מדבר אליך?

קרא עוד »
שיווק במדיה החברתית

שיווק במדיה החברתית

רשת האינטרנט מהווה כיום את הכלי החזק ביותר עבור פרסום ושיווק עסקים. כל בעל עסק חייב להבין כי קהל יעד פוטנציאלי גדול מאוד של העסק

קרא עוד »

קטגוריות

דילוג לתוכן