אם אתם רוצים לדעת יותר על תהליך של מיתוג לעסקים, חשוב לקרוא את המאמר הבא אשר בו נסביר מהו תהליך מיתוג תוך שנספר כיצד הוא נוגע לתהליכי שיווק של עסק, חברה, מוצר וכל שירות או אפילו דמות ציבורית.

[elementor-template id="1693"]

תהליכי מיתוג היו מאז ומעולם הדרך של חברות ועסקים להגדיר את הDNA שלהן, כאשר תהליך זה מטרתו לחשוף מול הלקוחות את המותג בצורה הבהירה ביותר.

תהליך מיתוג הוא כזה שנועד לחשוף את המוצר, השירות החברה והעסק מול קהל היעד בצורה שבה האסטרטגיה שבה החליטו אנשי השיווק של העסק לחשוף אותו תתממש, תוך נקיטת שפה וטון המתאימים גם לקהל היעד וגם להגדרה של המותג.

מיתוג הוא בעצם תהליך שכולל כמה וכמה שלבים חשובים במיוחד לבית העסק, החל מתכנון אסטרטגיה שיווקית עד למיצוב העסק מול קהל היעד וקביעת תהליכי שיווק.

אבל כיצד קשור מיתוג לשיווק?

הקשר בין תהליכי מיתוג ושיווק מתחיל בכך שכדי למתג נכון כל מוצר חשוב לבצע שיווק נכון של המוצר.

מיתוג כולל הגדרת קהל היעד ולכן חברות שעוברות מיתוג חייבות לדעת באיזה פלטפורמות הן משווקות את המוצר לקהל היעד, לדוגמא חברה שמגדירה עצמה כחברה שפונה לקהלה יעד הצעיר, כמו למשל חברת משקאות אלכוהוליים אשר תשווק את עצמה בבתי קפה ומועדונים. חברת אופנה תשווק את עצמה במגזינים שונים, כמו למשל חברת אופנה שפונה לנשים משכילות שקוראות מגזיני לייף סטייל ועיצוב וכדומה. כמובן שגם פרסום בפייסבוק או קידום אתרים רלוונטיים לכל הנ”ל.

דרך השיווק והפרסום של כל מוצר קשורה בעבותות לדרך המיתוג של העסק והמוצר, שכן כאשר ממתגים כל מוצר עסק או חברה – חשוב לדעת מי קהל היעד של המוצר והעסק ובכך לפנות איליו באמצעות הפלטפורמות הנכונות.

בניית אסטרטגיה שיווקית

כפי שהזכרנו, אחת הדרכים לשווק נכון יותר מותג הוא באמצעות מציאת הפלטפורמות הנכונות לשיווק. עם זאת חשוב לדעת לפני שמתחילים בתהליכי שיווק מהי האסטרטגיה השיווקית שלכם, מי קהל היעד, כיצד ממצבים את המותג מול קהל היעד מה החוזקות של המותג ומה חולשותיו . תהליכים מסוג זה מבצעות חברות המתמחות בתחום השיווק, הפרסום ומיתוג עסקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.