KillerMedia
  • ראשי
  • אודותינו
  • שירותים
    • פרסום בפייסבוק
    • קידום אתרים
    • בניית חנות וירטואלית
  • בלוג שיווק
  • צור קשר
  • ראשי
  • אודותינו
  • שירותים
    • פרסום בפייסבוק
    • קידום אתרים
    • בניית חנות וירטואלית
  • בלוג שיווק
  • צור קשר
KillerMedia
  • ראשי
  • אודותינו
  • שירותים
    • פרסום בפייסבוק
    • קידום אתרים
    • בניית חנות וירטואלית
  • בלוג שיווק
  • צור קשר
  • ראשי
  • אודותינו
  • שירותים
    • פרסום בפייסבוק
    • קידום אתרים
    • בניית חנות וירטואלית
  • בלוג שיווק
  • צור קשר
שיווק באמצעות תוכן: יתרונות ואיך זה עובד
ראשי » שיווק - כללי » שיווק באמצעות תוכן: יתרונות ואיך זה עובד

שיווק באמצעות תוכן: יתרונות ואיך זה עובד

אוקטובר 9, 2018 9:21 am אין תגובות killer

אחד מכלי השיווק שאני הכי אוהב הוא השיווק באמצעות תוכן. זהו כלי חזק ביותר שיכול לעבוד להשגת יעדי שיווק שונים בעסק שלנו. החל ממיתוג וכלה במכירה והכל תוך שהוא יוצר ערך אצל הלקוח עוד לפני שהוציא אצלנו שקל. קחו לדוגמא את המאמר הזה. אני מאד מתאמץ לכתוב לכם בצורה מעניינת על נושאים שיתנו לכם ערך רק מלקרא אותם. אני יודע שאם אכתוב דברי טעם ואם אביא אתכם לתובנות חדשות, אתם תעריכו את המקום הזה, האתר שלי. זה קצת שונה מסתם לחלק מתנות כגון כובע או עט. כאשר אנחנו מספקים תוכן ללקוחות פוטנציאלים או אפילו סתם לקהל הרחב קורים דברים נפלאים:

שיווק בפייסבוק מדבר אליך? כל מה שצריך זה להשאיר לנו פנייה ונחזור בהקדם!

רוצה משהו מהיר יותר? אפשר גם לחייג: 054-8128881

● אנחנו מבססים את עצמנו כברי-סמכא בנושא. מי שיודע לספק תוכן טוב מספיק בכדי ללמד, ניכר שהוא מקצועי וידע להתמודד עם אתגרים מורכבים. תארו לעצמכם נגריה שמחזיקה בלוג מדהים על נגרות. יש שם מידע על סוגי עץ וכלי עבודה ותכניות של מוצרים שאפשר להכין עם כלים ביתיים (אני לא נגר, אני סתם זורק…). דבר אחד כבר אפשר להגיד על הנגריה הזו – החברה מקצוענים.

● אנחנו מבססים את עצמנו כמי שחי את השוק. מי שמייצר תוכן משדר מעיין חדוות יצירה ועבודה. הוא משדר שהוא קם בבוקר בשביל לשרת את הלקוחות, שהוא מעורה גם בקהילה שיש מסביב לענף או באירועים מקצועיים. העסק שלנו הופך למרכז מקצועי מעודכן ופעמים רבות אפילו נקודת מפגש.

● אנחנו מושכים תשומת לב. אנחנו מגיעים לאנשים רבים שאולי אפילו לא יודעים שהם יוכלו להיות לקוחות פוטנציאלים שלנו. תוכן טוב יכול למשוך אנשים אל הפרסום שלנו במקום שהפרסום ירדוף אחריהם. תוכן אינפורמטיבי או מבדר מסמן לעולם שאנחנו קיימים כעסק ומגיע לקהלים רבים שסתם פרסומת לא היתה מגיעה אליהם.

● אנחנו יוצרים קהילה. תוכן יוצר סביבנו קהילה של לקוחות, לקוחות פוטנציאלים או אפילו אנשים שלעולם לא ירכשו אצלנו (תחשבו על האנשים הרבים שאוהדים את קבוצת המרוצים של פרארי למשל). הקהילה הזו היא בסיס נפלא למה שנוכל לתרגם בעתיד כהכנסות. הקהילה הזו תוכל לשמש אותנו בכדי להעביר מידע או לייעץ לחברים בה שפחות מבינים בנושא.

● אנחנו בונים את עצמנו כמותג. מיתוג טוב הוא כזה שמצליח להעביר את ערכי המותג ללקוחות ולקוחות פוטנציאלים. יצירת תוכן היא אולי הכלי החזק ביותר לעשות זאת. בהמשך ניגע בכמה דרכים ליצירת תוכן ונראה מה ניתן לעשות בנושא המיתוג גם.

● אנחנו מייצרים מכירות. מה רע בזה? תוכן טוב יכול לייצר לנו מכירות באופן ישיר. ישנם מאמרים שאני כותב שאנשים מאד מתרשמים מהם ובסוף משאירים פרטים שמובילים למכירה (שמובילה במקרה שלי להרבה מכירות של הלקוח, יש לציין…). אני חייב להדגיש שב’תוכן’ אני לא מדבר רק על מאמרים, נגיע לזה מיד.

● אנחנו הופכים את העסק למקום טוב יותר. התוכן שלנו יכול להיות מכוון גם אל העובדים שלנו. יכולות להיות לזה השפעות חיוביות רבות. התוכן יכול לשמש כמקור מידע והדרכה למשל. נושא אחר שמקובל לדבר עליו תחת ההגדרה ‘שיווק פנימי’ (INTERNAL MARKETING) הוא כל מה שקשור להנעת עובדים. לתוכן שלנו יכול להיות תפקיד משמעותי בהחדרת מוטיבציה ותחושת סיפוק אצל העובדים.

שיווק באמצעות תוכן: יתרונות ואיך זה עובד

סוגי תוכן

את התוכן שמיוצר על ידי עסקים אפשר לבחון על ידי סקאלה שנעה בין שתי נקודות. בצד האחד נמצא מידע ובצד השני בידור. בואו נמנה כמה מסוגי התוכן הנפוצים והיעילים ביותר ונבחן בקצרה כל אחד מהם:

  • סרטוני וידאו. זהו תוכן שיכול להיות גם בידורי וגם אינפורמטיבי. הזכרו למשל בסרטונים של רועי כפרי למילקי. אלו סרטונים שאנשים (כולל עבדיכם הנאמן) ממתינים לכל אחד מהם בכליון עיניים וצופים בו כמה פעמים. בסופו של דבר זו פרסומת, נכון, אבל התוכן הבידורי שם הוא המשמעותי.
    כשזה מגיע לעסקים קטנים יותר, סרטונים טובים הם דווקא כאלו שמציעים ערך אינפורמטיבי. נניח מסעדה שמציעה מתכונים או טכנאי שנותן טיפים לשמירה על מכשירי חשמל.
  • מאמרים. מאמרים הם דרך נפלאה לספק אינפורמציה ולהשיג את כל הטוב שציינתי מקודם. אם מישהו גם מתבדר מהבדיחות שלי, זה רק יתרון. מכל היתר אני מבקש סליחה… מאמר טוב יכול לעשות לכם שירות לעסק לאורך שנים. למאמר כזה יש חיים משלו באינטרנט והוא יוכל להגיע לאנשים רבים שמחפשים אתכם. מאמר גם יכול להתפרסם ממש מהאתר שלכם, מרחק לחיצה קטנה מהחנות הוירטואלית.
  • דיוור אלקטרוני / רשימת תפוצה / ניוז-לטר. זה הכל שמות לאותו הדבר. כאשר נעשה טוב, זה יכול להיות WIN-WIN אמיתי לעסק וללקוחות. יש כמה ניוזלטרים שאני עוקב אחריהם בתחומים שונים. מה שמשותף לכולם הוא שהם קצרים, קולחים ומחדשים לי בכל פעם. כאשר אני קורא ניוזלטר טוב, אני מרגיש שאני מקבל מידע עדכני מעסק שנמצא בחזית התעשיה שלו. אין דבר יותר מרשים מלקרא משהו בעיתון ולהזכר שזה הוזכר לפני כמה שבועות במייל שקראת.
  • אינפוגרפיקה / קריקטורות / איורים. זו גם צורה של תוכן שיכולה לעזור מאד למיתוג. ישנן אינפוגרפיקות כל-כך טובות שאנשים לא רק מעבירים אחד לשני אלא אפילו מדפיסים ותולים במשרד.
  • ספר דיגיטלי. כאן מדובר על תוכן שנותן ערך עצום ללקוח. ספר כזה דורש השקעה התחלתית של לכתוב ולערוך. היתרון העצום הוא שאותו ספר יתרום למיתוג של העסק שלכם בצורה מאד משמעותית ולאורך שנים.
  • חדשות. יש עסקים שעוסקים בתחומים שונים ומשונים ומסוגלים לספק פיד חדשות בתחום מסוים. לדוגמא: מועדון גלישה שנותן עידכון שוטף על מצב הגלים או עסק לבניית אתרים שמספק מידע על עידכוני תוכנה.
פורסם ב: שיווק - כללי
« הקודם
הבא »

אודות


להציג את כל הפוסטים של killer

בלוג שיווק
מאיפה ניתן להוציא קישורים ואיך יודעים שקישור טוב?

מאיפה ניתן להוציא קישורים ואיך יודעים שקישור טוב?

הרבה מקדמי אתרים מתווכחים בנוגע ליכולת של קישורים לחזק את האתר שאותו הם מקדמים. אף אחד לא חולק על כך

מדוע לעשות שיווק ברשתות החברתיות – והאם זה מחליף את הקידום בגוגל

מדוע לעשות שיווק ברשתות החברתיות – והאם זה מחליף את הקידום בגוגל

בתי עסק דורשים התייחסות מאוד ממוקדת ואחראית – למרות שכיום ניתן לקדם כמעט כל דבר ולהפוך לעסק משגשג, עובדה זו

האם יש קשר בין קידום אורגני וקידום בפייסבוק?

האם יש קשר בין קידום אורגני וקידום בפייסבוק?

כל עסק בוחן כמה דרכים כדי להרחיב את מעגל הלקוחות שלו . בעידן האינטרנט האפשרויות הן רחבות ביותר וכל עסק

פרסום בפייסבוק – למי זה מתאים

פרסום בפייסבוק – למי זה מתאים

פייסבוק היא רשת העולמית המשפיעה ביותר על הצרכנים, כיוון שקהל המשתמשים בה הוא עצום. חלק ניכר מהם נכנסים כמה פעמים

טיפים לקידום אורגני בפייסבוק

טיפים לקידום אורגני בפייסבוק

קידום אורגני בפייסבוק הוא המנוע השקט שמאחורי הפוסטים, מנהלי הדף העסקי מאפשרים לפוסטים לקדם את עצמם, להיחשף בפני הגולשים כך

איך לפלח קהל באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק?

איך לפלח קהל באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק?

פייסבוק היא ללא ספק הרשת החברתית הגדולה בעולם והדרך של מיליוני מפרסמים להגיע ישירות אל קהל היעד שלהם. אבל למרות

כיצד ניתן לבצע פרסום חכם באינטרנט

כיצד ניתן לבצע פרסום חכם באינטרנט

בשורה חדשה הגיעה לכפר הגלובלי שלנו בשנים האחרונות והיא נקראת מהפיכת המידע, היא משפיעה על חיינו בלא מעט רבדים עד

מה זה “תקשורת חזותית”?

מה זה “תקשורת חזותית”?

היום כשמסביבנו פרסומות מכל עבר, החל משלטי חוצות עד אוטובוסים, נוכל לראות את עולם העיצוב גרפי ואת נושא התקשורת חזותית

מהו ממשק משתמש ומדוע הוא חשוב?

מהו ממשק משתמש ומדוע הוא חשוב?

אנו חיים בעולם שכולו אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, אפליקציות… מגוון של פעולות אותן אנו מבצעים באמצעות שימוש בפלטפורמות שונות, הופכות

3 יתרונות שיווקיים של סרטוני תדמית

3 יתרונות שיווקיים של סרטוני תדמית

אנו חיים בעולם שכולו שיווק. עסק שמשווק את עצמו בצורה חכמה על פי תמהיל ותכנית שיווקית תוך התייחסות למתחרים, לקהלי

קטגוריות
  • לימודים וקריירה
  • פרסום ושיווק בפייסבוק
  • קידום אורגני בגוגל
  • שיווק – כללי

השארת תגובה

ביטול

ניווט מהיר
  • ראשי
  • אודותינו
  • שירותים
    • פרסום בפייסבוק
    • קידום אתרים
    • בניית חנות וירטואלית
  • בלוג שיווק
  • צור קשר
קטגוריות
  • לימודים וקריירה
  • פרסום ושיווק בפייסבוק
  • קידום אורגני בגוגל
  • שיווק – כללי
בלוג שיווק
  • מאיפה ניתן להוציא קישורים ואיך יודעים שקישור טוב?
  • מדוע לעשות שיווק ברשתות החברתיות – והאם זה מחליף את הקידום בגוגל
  • האם יש קשר בין קידום אורגני וקידום בפייסבוק?
  • פרסום בפייסבוק – למי זה מתאים
  • טיפים לקידום אורגני בפייסבוק
צור קשר מהיר
בניית חנות וירטואלית
קידום אתרים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס