שיווק ופרסום בפייסבוק זו המומחיות שלנו

לייצר לך לקוחות משיווק חכם בפייסבוק



0
לקוחות
בשנה האחרונה
0
קמפיינים
כל חודש
0%
מקצועיות
בניהול דפים עסקיים
0%
תוצאות
מעל למקובל בשוק

יש לנו שיטה ייחודית

שיווק ופרסום בפייסבוק

שיווק ופרסום בפייסבוק בשיטה ייחודית המתאימה אסטרטגיה שונה לעסקים מקומיים, למותגים גדולים, חברות וסטארטאפים. לכל עסק ולכל תקציב מתאימה דרך פעולה שונה, ואנחנו יודעים להתאים אותה אליכם. המטרה שלנו היא להפיק את המקסימום מתקציב הפרסום שהקצתם לנו, תו"כ שימוש בכלים מתקדמים שיתנו ייתרונות נוספים בתחום קידום האתרים, הקריאייטיב, ייעוץ שיווקי ועוד..

שיווק באמצעות בפייסבוק

שיווק בפייסבוק הוא שם כולל לכל אותן פעולות אותן אנחנו עושים כדי להעלות את המודעות לעסק שלנו או למותג שלנו באמצעות הכוח החברתי של הרשת החברתית הגדולה בעולם. למי שמעוניין לשווק בפייסבוק יש לא מעט כלים לעשות זאת כמו למשל ניהול דף עסקי, פרסום ממומן של מודעות (כולל רימרקטינג), פרסומים בקבוצות ושילוב אפליקציות.

ניהול דף עסקי

ניהול דף עסקי היא הדרך הכי פופולארית לעשות שיווק ופרסום בפייסבוק לבעלי עסקים. בדף עצמו אנחנו יכולים לשלב את הלוגו שלנו, תמונת נושא רחבה יותר ולשלוט במנהלים של הדף. הגולשים שמגיעים אלינו לדף ומסמנים "אהבתי" או עושים זאת דרך אתרים חיצוניים הופכים להיות למעשה אוהדים של הדף ויחשפו לפוסטים שונים אותם אנחנו מעלים ישירות לדף.  הם גם יכולים לשלוח לנו הודעות ישירות, מה שהופך את הדפים לפתרון נהדר עבור תמיכה טכנית באינטרנט בלי לשלם אגורה...

בתור מנהלים, אנחנו יכולים לראות גם נתוני שימוש שונים כמו למשל כמה אנשים נכנסו אלינו לדף השבוע וכמה מהם נחשפו לכל פוסט, מה שיעזור לנו להעלות פוסטים רלוונטיים ומקוריים במקום סתם קישורים לכל כתבה חדשה שמופיעה אצלנו באתר.

שיווק עסקים בפייסבוק באמצעות מודעות ממומנות

פרסום ממומן של מודעות נותן לנו את הכוח להופיע במודעות הממומנות של פייסבוק בצידי המסך או בין הפוסטים שהמשתמש רואה על ציר הזמן שלו. היתרון העצום של שיווק ופרסום בפייסבוק מהבחינה הזו הוא שאפשר להתאים כל מודעה לקהל יעד ממוקד מאוד לפי תחומי עניין או דמוגרפיה, כך שנגיע רק לקהל יעד שיש סיכוי גבוה שיתעניין במודעה שלנו. אפשר אפילו לקחת את רשימת התפוצה שלנו ולהגיע רק אליה דרך קישור של כתובת המייל בפייסבוק לאותו האדם (הכתובת כמובן נותרת חסויה).

עוד יתרון של הפרסום הממומן הוא שאפשר להתמקד בגולשים שכבר ביקרו באתר שלנו בעבר וכבר מכירים אותנו, וכך להגביר עוד יותר את הסיכוי שהם יתעניינו במוצר או בשירות שלנו. שיטה זו נקראת שיווק מחדש או Remarketing.

שיווק גרילה בקבוצות

שיווק גרילה בקבוצות הוא שיווק ופרסום בפייסבוק שמתבסס על רשת הקהילות הגדולה בעולם של חברי פייסבוק. הקבוצות הן ממוקדות מאוד ולכן יכולות להיות כלי מצוין להגיע לקהל יעד שמחפש ורוצה להכיר את השירותים שלנו.

הסוג הראשון של הקבוצות הן קבוצות שבהן כל אחד יכול להציע את מרכולתו ולפרסם באופן חופשי בנושא הקבוצה. הבעיה עם הקבוצות האלו הן שהפיקוח בהן הוא לרוב פחות הדוק ולכן אנחנו נמצאים בתחרות קשה מול מפרסמים אחרים ובסופו של דבר הקהל הפוטנציאלי שלנו נעשה אדיש לפרסומים.

לעומת זאת, חלק גדול מן הקבוצות היותר מקצועיות שאליהן אנחנו רוצים להגיע, לא רוצות להפוך את הקהילה לממוסחרת מדי ולכן צריך לבצע את השיווק בצורה חכמה. לדוגמה,  אפשר להציע למנהלי הקהילה תחרות נושאת פרסים שתהיה רלוונטית לחברי הקבוצה, אבל גם תפרסם אותנו כמותג מקצועי בתחום העיסוק שלנו. אפשר גם להציע מוצרים שונים בהנחה רק לחברי הקבוצה וכך הלאה. הרעיון הוא להשתלב בתוך הקהילה ולהפוך להיות חלק אינטגרלי ממנה תוך כדי ייעוץ ומתן עזרה לאחרים.       

שימוש באפליקציות

שימוש באפליקציות מרחיב את מה שאנחנו יכולים לעשות בפייסבוק ובעיקר בדפים העסקיים שלנו. למשל, אפשר להשתמש באפליקציות שהופכות את הדף שלנו לחנות וירטואלית, אפליקציות לסקרים ותחרויות עם מראה מפתה ומושך את העין במקום רק סטטוסים פשוטים, אפליקציות שנותנות לנו את היכולת להטמיע דפי אינטרנט בתוך טאבים בפייסבוק ואפליקציות שנותנות לנו לנתח בצורה טובה יותר את ההתנהגות של הגולשים בדף.